Gå til innhold

Apple gjør slutt på Eriks app-suksess


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er mest forbauset over at noen faktisk kjøper en lommelykt-app for 7 kr. Jeg har ingen problemer med å betale for apper som faktisk har en verdi, men det må vel finnes tusenvis av lommelykt-apper for iOS også?

 

Ja, Erik er sikkert en hyggelig fyr han, men har jo allerede hatt mye flaks som har tjent så mye på noe så enkelt, så jeg synes ikke spesielt synd på han :)

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

5 millioner høres ikke ut som det står i proporsjon til arbeidet, men for all del, han er sikkert en hyggelig kar. Skal man tenke systempolitikk så tror jeg appsystemet fører til mange disproporsjonerte utbetalinger. Jeg liker mye mer systemer som lønner folk etter innsats og resultat i stedet for etter antall brukere. Eksemplarfremstilling er jo gratis etter at første eksemplar er laget.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

5 millioner høres ikke ut som det står i proporsjon til arbeidet, men for all del, han er sikkert en hyggelig kar. Skal man tenke systempolitikk så tror jeg appsystemet fører til mange disproporsjonerte utbetalinger. Jeg liker mye mer systemer som lønner folk etter innsats og resultat i stedet for etter antall brukere. Eksemplarfremstilling er jo gratis etter at første eksemplar er laget.

 

Kundemasse er resultat.

Lenke til kommentar

Strategien fra fra MS, Apple og Google er jo at de ikke leverer tilsynelatende "selvfølgeligheter" i App-store. Da vil de utelukke utviklere i startgropen som kan tjene noen penger og være med på å bygge hypen om at man kan tjene seg rik på enkle ting, som lommelyktapper. Ingenting er tilfeldig. Det er jo ikke slik at Apple "glemte" eller "ikke klarte" å lage enn lommelyktapp. Nå lager de en selv for å trigge litt nye tanker hos utviklere vil jeg tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da håper jeg at Android også får dette innebygget, nå som iPhone har det.Som sagt burde "lys på" være enklere enn å starte en app, siden man trenger det så "plutselig".

 

Samsung har det innebygget. Legg til Widget Assistive Light.

Skal være innebygd på S2-S3 og S4.

Lenke til kommentar

Det et for sent nå.

Markedet er oversvømt av lommelykt-apps, og iPhone har jo fått funksjonen innebygget.

Det var mulig å tjene millioner på en latterlig enkel app da iPhone var noe nytt, men ikkje nå lengre.

Det var vel mer myntet på Gybrush sin snåle kommentar som jeg ikke helt forstod... hvorfor sitere meg hvis han er så misunnelig?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...