Gå til innhold

Mario Kart 8 snur serien på hodet (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mario Kart 8 ser jo bare skamgøy ut hvis traileren er noe å gå etter. Om spillet får et bra matchmaking-system, og fungerer godt i splitscreen blir jo dette "insta"-suksess. Grafikkstilen er jo som vanlig topp. Siden jeg ikke har eid et Mario Kart siden Nintendo 64-utgaven blir nok dette også en fin oppfrisking av serien for meg personlig.

Lenke til kommentar

Kanonbra gameplay-trailer. Gleder meg å svi mer asfalt i kommende Mario Kart 8!

 

Samtidig verdt å nevne, Mario Kart 7 er omtrent det beste i serien i mine øyner, sammen med Double Dash til GameCube. Mario Kart DD til GC, holy moly mange timer jeg har spilt det, latter, vinnerinstiktet, taperfølelsen og svette er lagt ned i det spillet :D

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Men kan man spille fire personer lokalt? Jeg har bare sett bilder av to spillere samtidig hittil... Og er man tvunget til å bruke Wii-mote eller Wii U Game Pad? Jeg ser ikke noe informasjon rundt kontrollmuligheter.

Hvis ikke tror jeg de vil miste halvparten av kundene sine. Den viktigste formelen i Mario Kart på konsoll er jo uten tvil 4p.

Lenke til kommentar

Hvis ikke tror jeg de vil miste halvparten av kundene sine. Den viktigste formelen i Mario Kart på konsoll er jo uten tvil 4p.

Indeed-o! Det er derfor jeg synes det er så rart at de ikke nevner det spesifikt. De påstar at man kan spillle 12 spillere online og lokalt, men hvordan i alle dager skal man få til det lokalt? Så, i samme video, sier de at de jobber med å få tospillerdelen (split screen) til å holde 60 FPS konstant. Det er derfor jeg blir forvirret.

 

Jeg fant ut at de skal støtte alle typer kontrollere, men de lister ikke opp Wii U Pro Controller. Det er forhåpentligvis en glipp...

 

Videoen jeg refererer til finner du her: http://e3.nintendo.com/videos/#/!

Endret av Stigtrix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...