Gå til innhold

Final Fantasy Versus XIII har skiftet navn (PS4)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://ffxiii360.ytmnd.com/

 

Jeg er ingen fan av FF-serien, men jeg likte det jeg så av FFXV. Mulig det blir et kjøp på PS4.

Herregud, at du fant den videon så fort :tease:

 

Vell jeg har har returnert til den vanlige verdenen, men du må skjønne når man venter på et spill i så mange år og finner ut at de ikke kommer ut til konsollen de reklamert for men en nyere så blir man fort irritert.

 

Som FF 7 gjorde ps1 populært så var FF 15 med og selge Ps3 noe som har gjort at over 1 million fans er i limbo enda XP

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

er så sykt forbanna på SE og Sony sjøl,alle åra så har vært vs13 vært lovet til ps3,så mange år uten noenting og først når ps4 kommer så gidder de ikke engang og lansere det til ps3,men til ps4 og de omdøper det til XV.

FF13 og vs13 er de eneste grunnene jeg kjøpte ps3 i begynnelsen og så lærer man at de backstabber oss som er fans.

Nei,SE og Sony kan gå konkurs og brenne så langt ned at jeg sitter og ler herfra og de fortjener virkelig og misbrukt i all evigheter.

søren heller om jeg skal kjøpe ps4,håper MS vinner bare på tross for det de har gjort,og det sier litt,jeg liker ikke X1 engang.

Aldri mer at jeg gidder og støtte PS eller SE mer etter jeg har fått FFXHD og ff13-3.

Lenke til kommentar
I artikkelen?"Final Fantasy Versus XIII er døpt om til Final Fantasy XV og skal lanseres til PlayStation 4. Med på kjøpet av lanseringen fikk publikum smake på en fersk trailer."
Spillet ble annonsert til Xbone på pressekonferansen til Square-Enix.

 

kødder du???

er det ikke enang eksklusivt lengre?

all disse åra jeg har støtta SE med og kjøpe FF spill,aldri mer sier jeg bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...