Gå til innhold

Disse oransje metallrørene er faktisk et kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

D-Frame:

♫ "Jeg fikk et prøverom som var uten dør; det var bare en plank og noen messingrør - så fort har jeg aldri skifta før, det sies jeg er sjenert."

 

...

 

 

Men jeg likte fargen! Artig å se noe annet enn svart for en gangs skyld. :)

Fargen matcher skjermen min også:

 

acer_g24_front_thumbnail.jpg

Endret av Paladin@LANur
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hele 999 amerikanske dollar er prisen som InWin har satt – eller i underkant av 8000 kroner i Norge.

Dollaren er rundt 5.7, så da blir beløpet for kabinettet rundt 5700kr, om man skal inkludere moms, så blir vel beløpet nærmere 7000 enn 8000.

 

 

Når det er sagt, så kunne jeg selv aldri tenkt meg et slik kabinett.. at folk bruker så mye penger på et kabinett er jo litt skremmende. :p

Lenke til kommentar

Hva slags dollar kurs opererer dere med i redaksjonen der ? Jeg behøver ikke betale mer enn ca 6 tusen norske for 999 US Dollars ?

 

Har du sett norske priser? Dem er absurde når dem er konvertert fra USD på generell basis, så 8k i butikkene vil ikke overraske meg det aller minste!

 

Å skulle importere det kabinettet selv (hvis noen virkelig har så dårlig smak), vil jeg anta vil være det billigste.

Mer enn en gang har jeg sett 1 USD tenkt som ganske nøyaktig 10 NOK i norske nettbutikker.

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...