Gå til innhold

PlayStation 4 er endelig avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vell vert og nevne at man må betale for og spille online også, men om det gjelder for surfing også står det ikke noe spesifikt om.

 

We also announced that PlayStation Plus memberships will carry over to PlayStation 4, so members will have access to all of the benefits across PS3, PS Vita and PS4 for one price. These benefits include online multiplayer access, exclusive discounts, cloud game saves, and Instant Game Collection, which gives members a selection of games to discover and enjoy with their friends. To celebrate the launch of PlayStation Plus on PS4, we will offer #DRIVECLUB PS Plus Edition in the Instant Game Collection.

Kilde: http://blog.eu.playstation.com/2013/06/11/playstation-the-best-place-to-play-2/

Endret av Mr. Hormonella
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Designet var da ganske likt Xbox One.

 

Samme avsplitt mellom blankt og matt og hadde man lagt en PS4 liggende oppå en Xbox One ville de sett ut som brødre eller at de er fra samme selskap.

 

Litt komisk mtp på hvor mye PS4 fans har kritisert Xbox for dårlig design :)

Endret av IceBlitz
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Synes også den var farlig lik Xbox One. Har ikke så mye å si, da jeg ikke skal få tak i en.. Har plenti med eldre Amigaer, PS1 (5 stk faktisk :) ) osv,, osv, har en Xbox 360 (som jeg fiksa med heatgun) og en nesten ny PS3, men bruker de så sjelden så jeg tviler jeg bruker penga mine på noe fornuftig om jeg kjøper PS4/Xbox One

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+152

Siden det står at det vil bli kostende 3000kr utenfor Norge vs 6000kr i Norge, er det bedre å bestille fra utlandet?

 

Lurte på det samme. Greit den skal være dyrere i Norge men 6000 hørtes drøyt ut.

Lenke til kommentar

Siden det står at det vil bli kostende 3000kr utenfor Norge vs 6000kr i Norge, er det bedre å bestille fra utlandet?

 

6000 kr var satt i latent, en midlertidig pris som ble estimert basert på informasjon om hardware.

Se for deg at den ikke kommer over 4000 kr her til lands.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis direkte omregnet pris er kr 3 000, så burde ikke prisen i Norge vært på mer enn 4 000 kr spør du meg..

 

Uansett ble jeg positivt overrasket over PS4, spennende å få se grafikken og spillene som kommer :) Netflix er jo også et pluss, da kan jeg bruke mine AppleTv3 i et annet rom :)

Lenke til kommentar

Hvis direkte omregnet pris er kr 3 000, så burde ikke prisen i Norge vært på mer enn 4 000 kr spør du meg..Uansett ble jeg positivt overrasket over PS4, spennende å få se grafikken og spillene som kommer :) Netflix er jo også et pluss, da kan jeg bruke mine AppleTv3 i et annet rom :)

 

Jeg vil nok tippe rundt 4500, da mange av prisene oppgis uten moms. Salgsleddet skal gjerne ha litt penger de også...

Men skal ikke se bort i fra at førsteopplaget blir solgt til urimelige priser, da mange har veeeeldig lyst på en slik til jul...

Lenke til kommentar

Med tanke på at jeg er på PS3-konsoll nr. 5 nå, så tror jeg det er verdt å betale en potensiell 500-lapp mer for konsollen når man får med 5 års reklamasjonsmulighet. (måtte riktignok kjøpe den siste, da dumme Elprice gikk konkurs og det viste seg at de drev gråimport fra Balkan eller no sånt). Ble litt vanskelig å gå etter Nordisk Film som er distributør i Norge, og jeg gadd ikke bryet med å jakte Sony Europe for reklamasjon).

Lenke til kommentar
Hvis direkte omregnet pris er kr 3 000, så burde ikke prisen i Norge vært på mer enn 4 000 kr spør du meg..Uansett ble jeg positivt overrasket over PS4, spennende å få se grafikken og spillene som kommer :) Netflix er jo også et pluss, da kan jeg bruke mine AppleTv3 i et annet rom :)
Jeg vil nok tippe rundt 4500, da mange av prisene oppgis uten moms. Salgsleddet skal gjerne ha litt penger de også... Men skal ikke se bort i fra at førsteopplaget blir solgt til urimelige priser, da mange har veeeeldig lyst på en slik til jul...

 

Tror nok avansen ligger i de 399?, så at den skal koste noe mer enn ca 4000,- er noe som bare kommer til å skje hvis de som selger utstyret vet å ta seg ekstra betalt.

Vil også tippe at det koster noe ekstra i starten, men over 4500,- høres drøyt ut.

 

Som forøvrig er billigere enn det jeg trodde det ville komme til å koste.

Endret av bOMS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...