Gå til innhold

Capcom har avslørt Dead Rising 3 (XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tekniske framskritt: Ha en ekstra dings du må kjøpe i tillegg til konsollen for å styre spillet ditt. \o/

 

Utover det ser det ganske greit ut. Det ser fullstendig ikke ut som et Dead Rising-spill, selvsagt, men jeg er en av dem det ikke plager, siden jeg aldri ble helt fortrolig med tidligere Dead Rising-spill.

Lenke til kommentar

Tekniske framskritt: Ha en ekstra dings du må kjøpe i tillegg til konsollen for å styre spillet ditt. \o/Utover det ser det ganske greit ut. Det ser fullstendig ikke ut som et Dead Rising-spill, selvsagt, men jeg er en av dem det ikke plager, siden jeg aldri ble helt fortrolig med tidligere Dead Rising-spill.

 

Har du mobil eller tab fra før av, så må du ikke kjøpe noenting. Smart Glass var gratis sist jeg sjekket.

 

Deilig med så syyykt mange zombier på en gang! Ser bedre ut enn de to forige, likte ikke helt gameplayet, dette så bedre ut. Mørkere og kulere! :)

 

 

Lenke til kommentar

Når de døde vender tilbake atter en gang så må man spørre seg om siden døden tilsynelatende kan dø, kan de vandøde også dø? (Noen vil kanskje si at det er på tide.)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/27/Lovecraft1934.jpg

 

Men det er også sagt at mange som lever, fortjener å dø, ( Marcus Fenix) og at noen som dør, fortjener livet.

http://browse.deviantart.com/art/No-play-makes-Guybrush-a-dull-boy-363810983

Sonic Sad by me

Spark-All alone

Half Orc

Little Big Adventure

Om man ikke kan bringe de døde tilbake til livet selv, bør man da la være å sende de levende ut i døden?

Lenke til kommentar

Tekniske framskritt: Ha en ekstra dings du må kjøpe i tillegg til konsollen for å styre spillet ditt. \o/

 

Utover det ser det ganske greit ut. Det ser fullstendig ikke ut som et Dead Rising-spill, selvsagt, men jeg er en av dem det ikke plager, siden jeg aldri ble helt fortrolig med tidligere Dead Rising-spill.

 

Har du iphone ?

He du android telefon ?

Har du Windows telefon ?

Har du iPad?

Har du android nettbrett ?

Har du Windows nettbrett?

 

Svarer du ja på en eller flere over så har du det du trenger for å kjøre smartglass, gratis

Lenke til kommentar

Men hvorfor skulle jeg ville kjøre smartglass, i stedet for å avfyre artilleri fra inne i spillet, med gamepaden? :|

 

Trodde forsåvidt tidligere at man trengte en Microsoft-dings for å bruke Smartglass, som jo hadde vært strålende for de to menneskene i verden som har en Windows Phone eller Surface, men sjekket wikipedia tidligere og oppdaget at android-telefonen min også kan kjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...