Gå til innhold

Rykte: Dette lanserer Apple i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Nå blir iPhone-menyene mer moderne, hevder kilder."

 

Unnskyld meg, men det høres svært amatørmessig ut når dere til stadighet skriver "menyer" når dere omtaler iOS, WP og Android. De tre er operativsystemer. Når Microsoft pusset opp operativsystemet deres i Windows 8, så sa man strengt tatt ikke "Microsoft har pusset opp menyene". Nå vet jeg ikke om dere bruker ordet "meny" for å dumme ned artiklene deres, slik at "mannen i gata" skjønner hva som skrives, men samtidig så blir Amobils profesjonelle bilde forvrengt hos oss andre. Bruken av "meny" fungerte greit i 1998 når alt man fikk var faktisk kun en liste med valg.

 

- "Nå blir iOS mer moderne, hevder kilder." fungerer mye bedre, eller "Nå blir iPhone-operativsystemet mer moderne, hevder kilder." fungerer også bra.

Lenke til kommentar

Minimalistisk altså? Vel, det ser ut til at Windows Phone bærer frukter ;)

Du er helt på bærtur dersom du tror iOS 7 vil ligne på Windows Phone...de som har designansvaret hos Apple har bedre smak enn som så... ;)

 

Håper tastaturet på ipad også blir fikset. Frustrerende at det alltid vises store bokstaver. Litt vanskelig å se om du skriver små eller store bokstaver.

Så....du blir like frustrert hver gang du skriver på et fysisk tastatur på en PC?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Minimalistisk altså? Vel, det ser ut til at Windows Phone bærer frukter ;)

Windows sine tiles er veldig moderne og WP8 ser veldig bra ut. Men tror nok ikke at iOS 7 blir i nærheten av å ligne på WP8. Bare fordi man sier "flatt design" trenger det ikke bety at WP8 er malen. Flatt design er mer moderne enn det gamle iOS-designet uansett.

 

Jeg tror at selve ikonene kan bli litt annerledes i iOS 7, men de vil være godt gjenkjennelige. Det jeg tror vil være langt mer kompleks er selve bruken av OSet. Kjenner jeg er skikkelig spent, og gleder meg veldig til klokken blir 19:00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...