Gå til innhold

Dette kan Apple lansere i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apple har faktisk bekreftet at operativsystem for Macene skal fornyes, i form av en oppfølger til OS X Mountain Lion. Denne gangen blir det slutt på kattenavnene, den nye utgaven skal hete Cabernet
Det har dem ikke! Cabarnet er visstnok kodenavnet, makan til idiotisk navn har jeg aldri hørt.
Lenke til kommentar
Håper det kommer med retina skjerm og tynnere ramme som mini :)
Noen som har noen oversikt over når nye iPhone forventes å komme?

Spørs nok om de lanserer nye iPhone og iPad'er i dag. Tror nok primært det er iOS 7 som annonseres i dag, og så kommer ny hardware senere.

 

Laptoper kan det nok tenkes lanseres i dag siden det passer bra med Haswell-lanseringen til Intel.

 

 

Uansett hva som kommer er jeg sikker på at det er revolusjonerende, på lik linje med samtlige Apple-produkter de siste årene :)

Uansett hva som kommer og uansett hva Apple sier så kommer det til å bli masse klaging her på forumet fra Apple-hatere ja! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

enda slankere retina :O

Håper de gjør retina raskere hvis de oppdaterer den. Prøvde en fullspecc. retina 13 tommer i butikken. Den hadde etterslep og føltes sluggish.
Lenke til kommentar

Vell, selv om jeg ikke er en apple person er alltid nye ting interessante :)

 

Håper iOS blir helt fresht og ikke bare noen få nye ting de har kopiert og lagt oppi en boks, if u get my drift.. Håper de endrer hele Ui'n.. kjedelig og alt for lite man kan gjøre med den (uten jailbreak).

 

Når det gjelder ny iphone.. Skal det være interessant for meg.. så må det bli 4.3" skjerm + og uten 16:9 tullet. Og litt mer åpent.. og at man ikke ser på jailbreak som en MUST, som e ser på det som idag.

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...