Gå til innhold

Anmeldelse: Fuse (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Insomniac skal visst lage tre eksklusiver for Xbone, så det skjer nok ikke.

 

Synd for Ratchet & Clank da. Regner med de har signert en eksklusiv trilogi da. MS er en jævlig flink publisher når de virkelig fokuserer på noe(Gears, Halo), og Insomniac en jævlig god utvikler når de ikke blir plaget av markedsføringsfolkene til EA, så det kan nok bli et fruktbart samarbeid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Klarer ikke å unngå å mistenke at EA så de første bildene fra Overstrike og ga tilbakemelding på hva de heller ville ha. Kanskje fokusgrupper prøvde en tidlig utgave og syns det ikke var brunt nok.

 

Å jobbe som utvikler på noe man egentlig ikke vil lage tar garantert knekken på arbeidsgleden og kreativiteten, og resultatet blir neppe noe annet enn middelmådig.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å unngå å mistenke at EA så de første bildene fra Overstrike og ga tilbakemelding på hva de heller ville ha. Kanskje fokusgrupper prøvde en tidlig utgave og syns det ikke var brunt nok.

 

Å jobbe som utvikler på noe man egentlig ikke vil lage tar garantert knekken på arbeidsgleden og kreativiteten, og resultatet blir neppe noe annet enn middelmådig.

 

Jepp, det var akkurat det som skjedde. Kan prøve å finne link.

 

Edit:

 

Insomniac: Overstrike focus groups thought the old art style was for kids

Endret av Samaritan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dette er takken når man går til sengs med EA.Håper dere kommer tilbake med nytt mainline Ratchet & Clank på PS4, Insomniac.
Insomniac skal visst lage tre eksklusiver for Xbone, så det skjer nok ikke.

 

For å ta det første først: link? For det andre er det 11 spill i serien så langt (ifølge wikipedia) pluss en samling med de tre første, og samtlige er på en eller annen Playstation. Jeg blit svært overrasket om neste spill kommer eksklusivt til en annen konsoll. Insomniac lager mer enn bare R&C. De har for eksempel Spyro-serien, og siden Skylanders har fått en viss popularitet er det ikke utenkelig med mer Spyro. Og hva med Fuse? Tviler på at noen vil ha mer, men MS er jo ikke helt gode i hodet om dagen, så vi vet aldri.

Lenke til kommentar

For å ta det første først: link? For det andre er det 11 spill i serien så langt (ifølge wikipedia) pluss en samling med de tre første, og samtlige er på en eller annen Playstation. Jeg blit svært overrasket om neste spill kommer eksklusivt til en annen konsoll. Insomniac lager mer enn bare R&C. De har for eksempel Spyro-serien, og siden Skylanders har fått en viss popularitet er det ikke utenkelig med mer Spyro. Og hva med Fuse? Tviler på at noen vil ha mer, men MS er jo ikke helt gode i hodet om dagen, så vi vet aldri.

 

1. Sony eier rettighetene til Ratchet & Clank. Det kommer ikke på noen andre konsoller med mindre Sony blir kjøpt opp, går konkurs eller blir software-only som Sega.

 

2. Activision eier rettighetene til Spyro. Insomniac har ikke jobbet med Spyro-serien på 12-13 år. Dette kunne likevel ha vært et interessant samarbeid, men tviler på at Activision er interesserte siden de allerede gjør stor suksess med Spyro.

 

3. Fuse ser ut til å bli en gedigen flopp på alle mulige måter. Tipper serien gravlegges as we speak. Jo fortere Fuse blir glemt, jo bedre for Insomniacs fremtid.

Lenke til kommentar

1. Og der bekreftet du bare poenget mitt.

 

2. Nja, Activision gjør stor suksess med Skylanders. Det foregår i samme univers som Spyro, men har ingenting med Spyro-serien å gjøre. Om Spyro er Wolverine er Skylanders X-Men. Det hadde gjort seg med et ekte Spyro-spill, og hvem er bedre til det enn de som lagde de første? :)

 

3. Derfor jeg sa Microsoft ikke er helt gode i hodet. Sperre på brukte spill, alltid online konsoll, ræva xbone-presentasjon som i stor grad dreide seg om alt annet enn spill, og de få spillene de viste var multiplattform? Trenger man si mer? :p

Lenke til kommentar

Klarer ikke å unngå å mistenke at EA så de første bildene fra Overstrike og ga tilbakemelding på hva de heller ville ha. Kanskje fokusgrupper prøvde en tidlig utgave og syns det ikke var brunt nok.

 

Å jobbe som utvikler på noe man egentlig ikke vil lage tar garantert knekken på arbeidsgleden og kreativiteten, og resultatet blir neppe noe annet enn middelmådig.

 

Jeg begynner å bli smått lei at folk alltid skal skylde på EA som utgiver når et spill er dårlig. Hva hvis Insomniac faktisk laget noe kun for å tjene penger? Eller, vent litt, hva hvis dette spillet faktisk er hva de ønsket å lage?

 

Ikke alle utviklere greier å kjøre ut klassikere etter klassikere.

Lenke til kommentar

Så Mirror's Edge 2 og Hawken blir eksklusivt til XBone? Var aldri noen fan av Mirror's Edge, og Hawken har jeg aldri hørt om engang. Blir nok PS4 på meg, skal du se. For øvrig var nettet nede i stort sett hele går og dagen før, så det kan nok ikke bli XBone på meg uansett. Hva er vitsen når jeg ikke får spilt noe uansett?

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...