Gå til innhold

Sluttspillet i StarCraft II-VM er i gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke sett dette live. Blir interessant å se om jeg klarer å unngå å bli spoiled. Får håpe ikke gamer.no/gamersparadise.no kjører på med "INnoVation vant Starcraft II-VM!" og den popper opp på diskusjon.no. Og ja, jeg tror nok han vinner gitt :p

Lenke til kommentar

Si ikke det! Soulkey vant tross alt WCS Korea, og jeg synes egentlig at han er bedre enn Bogus/Innovation akkurat nå. Roro og sOs kan heller ikke avskrives. Og hvem vet hva Mvp vil finne på?

 

Selv hadde jeg satt pengene mine på Soulkey, selv om han har en vanskeligere gruppe. Men jeg hadde jo ikke blitt overrasket om Innovation tar hele greia.

 

Edit: Skal forresten se om jeg klarer å unngå spoilere i tittel/undertittel når jeg oppsummerer turneringen :)

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Si ikke det! Soulkey vant tross alt WCS Korea, og jeg synes egentlig at han er bedre enn Bogus/Innovation akkurat nå. Roro og sOs kan heller ikke avskrives. Og hvem vet hva Mvp vil finne på?

 

Selv hadde jeg satt pengene mine på Soulkey, selv om han har en vanskeligere gruppe. Men jeg hadde jo ikke blitt overrasket om Innovation tar hele greia.

 

Edit: Skal forresten se om jeg klarer å unngå spoilere i tittel/undertittel når jeg oppsummerer turneringen :)

Og der ble jeg spoiled av WCS Korea som jeg også hadde på listen over ting jeg skulle sett :p Jaja, det er vel kanskje ikke helt trygt å henge her på forumet om jeg ikke vil bli spoiled.

 

Digger også Soulkey, så er ikke lett å si nei. Spiller selv Zerg så skulle jo kanskje helst sett en seier av denne karen.

 

Og takker og bukker om du unngår spoilere i titler! :)

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Kan like gjerne kalle det Sør-Koreansk Mesterskap.

Nå er jo sør-koreanerne dominante.

Ikke at jeg har interesse av å se europeere og amerikanere bli stompa av koreanere.

 

Håper Mvp presterer bra, men at Innovation tar seieren :). Soulkey or Roro kan være sterke de og.

 

Går det ann å se dem på Youtube eller laste ned matchene noe sted?

Etter at bruduljene er over kan du se opptak av kampene på arrangørens Twitch.tv -kanal, men disse må du være betalende abonnent for å se.

Men finnes nok noen sier på nettet hvor en kan laste ned uten å betale :whistle: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...