Gå til innhold

? Apple lanserer Spotify-konkurrent mandag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har Apple patent på ordet "lanseringsfest", i og med at dere kun bruker dette ordet om lanseringer fra Apple?
troll

 

Hver gang Apple lanserer noe, samme hvor tamt det er, så hiver alle teknologinettsider seg på og kaller det "storlansering", "festlansering" og alle andre mulige ord.

 

Derimot om noen andre lanserer noe blir det møtt med murring i barten og setninger som "klarer de å imponere", "vil de overbevise" osv osv.

 

Bare å ta turen til iTavisen, så ser du hvor jævlig de har det der. At Apple blir forhåndsdømt så langt ut på den positive siden som overhodet mulig har vært en typisk sjargong de siste årene, dersom du ikke har fått med deg det så er vel strengt tatt du som troller, ikke jeg. Jeg bare påpeker det. Om det traff deg mitt i "eplet", for å si det slik, så er det noe i det ;)

Endret av TheMoonMan
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Liker spenningen og forventningene rundt Apple lanseringer og at de spiller på undertoner og symbolikk i plansjemateriale og leker litt med publikum. Det er jo akkurat dette som er så gøy og spennende med alt man venter på og er interesert i. Forspillet skal aldri undervurderes :p.

 

Håper at iRadio bare blir en liten del av et større program og at fokuset vil ligge på iOS7, nye iPads (spesielt Mini 2) og evt. hva som skjer videre ift. iPhone strategien. I tillegg gjerne litt fyllinfo rundt "Haswell Macs" etc. Hadde heller ikke skadet om de ga en form for begrenset appstøtte til de minste mediaspillerne sine eller noen nyheter ift. disse. Å kunne spille spotify på en iPod Nano hadde vært herlig.

 

 

 

Fotnote...

Themoonman: *buhuu*

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Har Apple patent på ordet "lanseringsfest", i og med at dere kun bruker dette ordet om lanseringer fra Apple?
troll
Hver gang Apple lanserer noe, samme hvor tamt det er, så hiver alle teknologinettsider seg på og kaller det "storlansering", "festlansering" og alle andre mulige ord.Derimot om noen andre lanserer noe blir det møtt med murring i barten og setninger som "klarer de å imponere", "vil de overbevise" osv osv.Bare å ta turen til iTavisen, så ser du hvor jævlig de har det der. At Apple blir forhåndsdømt så langt ut på den positive siden som overhodet mulig har vært en typisk sjargong de siste årene, dersom du ikke har fått med deg det så er vel strengt tatt du som troller, ikke jeg. Jeg bare påpeker det. Om det traff deg mitt i "eplet", for å si det slik, så er det noe i det ;)

 

Er fullt klar over hva som skjer borte hos ITavisen. Selvom jeg er en liten Apple fanboy har jeg sluttet å lese Itavisen nettopp fordi de behandler Apple som en religion, og klarer dermed ikke å være objektive til saker som innblander Apple.

 

Syns derimot du er en smule hard til denne artikkelen, det er tross alt i mine øyne Apple som har gjort f.eks touch screen mobiler til det de er idag. (Selv om noen andre var før de med touch og Apple har kjøpt teknologien fra noen andre er det allikevel de som har klart å drive det frem til de vanlige forbrukerne på en måte som i revolusjonerte mobil bransjen. Samme har de gjort med MP3 spiller bransjen i mine øyne. Hvis du skal ha en ren MP3 spiller idag er det ikke mange som ikke kjøper iPod.

 

Derfor gleder jeg meg alltid litt ekstra til Apple sine Keynotes (i dette tilfellet WWDC) fordi du vet aldri hva de kan komme med.

 

Følger alltid med på HTC, Samsung, Microsoft sine presentasjoner også, men får som regel ikke den wow-effekten. Bare se på Xbox One. Jeg trodde jeg ble skuffe av PS4, men når jeg så Xbox One presentasjonen ble virkelig skuffet.

Lenke til kommentar
Har Apple patent på ordet "lanseringsfest", i og med at dere kun bruker dette ordet om lanseringer fra Apple?
troll

 

spørsmålet er vel hvor mange som blir saksøkt av epleadvokatene dersom bladfyken bruker begrepet 'lanseringsfest' om noe uten eplemerke på

Lenke til kommentar

Håper Apple sjokker litt å hoster opp en ny iPhone 6 med ihvertfall 5" skjerm!! Begynner å bli litt lei min iPhone4 med 3,5" og 5ern med 4" er ikke så store forskjellen! Litt misunnelig på de med SG4, men jeg er for lite nerd til å kunne sette meg in i et nytt OS å jeg synes iOS e lett å bruke!!! Men, jeg får se hvor lenge min tolmodighet varer....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...