Gå til innhold

Dragon's Dogma får gratis Vita-spel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dragons Dogma 2 har jo allerede fått trailer til Ps4 så det trenger du ikke bekymre deg om,,,
Ehm. Nei. Eller, det vil si, Sony har vist trailer til et spill som går under navnet Deep Down, og det spekuleres i at dette kan være Dragons Dogma 2.Eller tar jeg feil nå?

 

nei du har helt riktig

 

det var bare spekulasjon om at det var dragon dogma 2 men er vært avklart er egen IP

 

Dragon dogma 2 har aldri vært annonsert eller trailer til endåg selv om det kan bli forviring siden folk kaller dark arisen som "dragon dogma 2 "

Lenke til kommentar
Dragons Dogma 2 har jo allerede fått trailer til Ps4 så det trenger du ikke bekymre deg om,,,
Ehm. Nei. Eller, det vil si, Sony har vist trailer til et spill som går under navnet Deep Down, og det spekuleres i at dette kan være Dragons Dogma 2.Eller tar jeg feil nå?
nei du har helt riktigdet var bare spekulasjon om at det var dragon dogma 2 men er vært avklart er egen IPDragon dogma 2 har aldri vært annonsert eller trailer til endåg selv om det kan bli forviring siden folk kaller dark arisen som "dragon dogma 2 "

Ja men det er jo åpenbart Dragons Dogma, de har bare skiftet navnet

 

Lenke til kommentar
Dragons Dogma 2 har jo allerede fått trailer til Ps4 så det trenger du ikke bekymre deg om,,,
Ehm. Nei. Eller, det vil si, Sony har vist trailer til et spill som går under navnet Deep Down, og det spekuleres i at dette kan være Dragons Dogma 2.Eller tar jeg feil nå?
nei du har helt riktigdet var bare spekulasjon om at det var dragon dogma 2 men er vært avklart er egen IPDragon dogma 2 har aldri vært annonsert eller trailer til endåg selv om det kan bli forviring siden folk kaller dark arisen som "dragon dogma 2 "
Ja men det er jo åpenbart Dragons Dogma, de har bare skiftet navnet

 

selv om det er åpenbart så lenge det ikkje er offisielt så blir det galt og kalle det Dragon dogma 2

 

så langt trur jeg også det er neste dragon dogma, men capcom pleier jo også like lage nye titler i action sjangeren ganske ofte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...