Gå til innhold

Dette skjermkortet er både luft- og vannkjølt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mogleg å slå av den pulserande raude ROG-logoen?

Likar godt kabinettet mitt om ein ser vekk ifrå dei raude lysa ved viftene framme, og dårleg plass for rydding for kablar.

 

Nei, eg føretrekk når korta ikkje har all slag ekstra "dill dall" ang. designet.

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker hva som står i teksten. Kan du ikke bare si om det gjør eller ikke?

Du må ha en vannkjølingsloop hvis du skal bruke "vann"-delen av kortet. Dette kortet er et nei takk for min del. Vil heller ha en fullcover blokk uten vifte enn en hybrid kjøler. Praktisk er det jo, for man slipper å miste garantien og man slipper å bytte kjøler.

Lenke til kommentar

Må man fylle på med vann selv?

 

Er ikke svaret på det spørsmålet åpenbart utifra bildet? Tilkoplingspunktene for vannloopen stikker jo ut på siden der. Hadde det vært noe interne greier med alt av pumpe, radiator, etc integrert så hadde de ikke vært der. Trenger ikke to feite rør som de der for etterfyll (Har ikke sett at lukkede ferdige oppsett har noe etterfyllingsventil). Ergo, du må ha vanntank, pumpe, radiator, osv. Det er bare blokka det her.

Lenke til kommentar
Må man fylle på med vann selv?
har du i det hele tatt lest artikkelen?
Jeg er ikke sikker hva som står i teksten. Kan du ikke bare si om det gjør eller ikke?

 

[sitat]

Ved å koble på en egen vannkjølingssløyfe lover Asus opptil 31 grader lavere temperatur på grafikkprosessoren, hvilket gir gode muligheter for overklokking.

[/sitat]

Det står vel ganske godt nok forklart her. Du må ha egen vannkjøling med både kjølevæske, radiator og pumpe.

Lenke til kommentar

Er det mogleg å slå av den pulserande raude ROG-logoen?Likar godt kabinettet mitt om ein ser vekk ifrå dei raude lysa ved viftene framme, og dårleg plass for rydding for kablar.Nei, eg føretrekk når korta ikkje har all slag ekstra "dill dall" ang. designet.

 

Mulig at du kan endre det på samme måte som hos 600 serien i MSI Afterburner om jeg ikke husker helt feil :) Går sikkert under samme kategori

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...