Gå til innhold

Company of Heroes 2 åpner betaslusene for alle i dag (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fixed.

Nei, man ikke betale noe:

"Join the Open Beta Now! Plus, if you purchase you can continue your progression and maintain your unlocks from the Open Beta to the full game!

If you already have Steam installed, click here to install or play Company of Heroes 2."

Slik ser Steam Library ut hos meg:

post-104567-0-54644400-1370384744_thumb.jpg

Lenke til kommentar

det står ikke noe om att man behåller sin progresson om man kjøper spillet innom 60 dager etter release på steam?stemmer det att jeg kan kjøpe spillet innom 60 dager og behålle levelingen?

 

alt du spiller i open beta blir tat med videre i full versjonen, det vil seie "karrieren" med level opp slik at du har andre doktoriner(spesial våpen tactiker du kan bruke i kamp ) og små "perks" , dette kan du ta med deg til fulle spillet

 

open beta er gratis, når spillet komer så koster det så klart penger

 

for og være med på open beta trenger man steam og gå til CoH2 butik siden og klikke ein link der

 

derimot er jeg spent på om dei har balansert dette mye bedre ein closed beta som var horribelt (mortar, mortar og mer mortar! hovud tacticen var enginers med flamekastere og mortar...og ein eller annen tank destroyer om noen faktisk brukte tanks :p)

Endret av BonBattery
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Fixed.
Nei, man ikke betale noe:"Join the Open Beta Now! Plus, if you purchase you can continue your progression and maintain your unlocks from the Open Beta to the full game!If you already have Steam installed, click here to install or play Company of Heroes 2."Slik ser Steam Library ut hos meg:post-104567-0-54644400-1370384744_thumb.jpg

 

Jeg fikk det ikke opp før i biblioteket før i dag og fram til da sendte bare betalinkene meg til en side som ville linke meg tilbake til butikken for å forhåndsbestille, så det så ut som betalt beta.

Lenke til kommentar

Nei, man ikke betale noe:

"Join the Open Beta Now! Plus, if you purchase you can continue your progression and maintain your unlocks from the Open Beta to the full game!

If you already have Steam installed, click here to install or play Company of Heroes 2."

Slik ser Steam Library ut hos meg:

Right. Da jeg prøvde det i går ble jeg linka videre til kjøp av CoH 2, men nå gikk ting fint :x

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...