Gå til innhold

Deus Ex: The Fall er annonsert (Mac, PS3, WiiU, Windows, Xbox, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier definitivt ikke nei til mer av dette herlige spillet, husker fremdeles hvor bergtatt jeg ble av den gjennomførte "ny barokk" stilen HR hadde, med sine gyldne farger og overdådige dekorasjoner.

 

I det hele synes jeg universet de skapte i Deus Ex: HR er et av de bedre sci-fi universene i det siste.

 

Likte også at man kunne gjennomføre spillet uten å drepe noen (unntatt bossene, som jeg håper de sparer seg for denne gangen). Det ble en egen vanskelighetsgrad i sin egen forstand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De kan jo sette handlingen til 2014, når Adam Jensen jobbet for politiet.

 

Eller så har man jo fortsatt tiden mellom 2027 og 2052 hvor det sannsynligvis skjedde mye man kunne lage et spill ut av.

 

EDIT: Jeg vil si at Ubisoft er en av de beste utgiverene nå om dagene, de har stort sett bare gitt ut bra titler og kommer ikke opp med idiotiske ting.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar
Ubisoft har ingenting med dette spillet å gjøre, det er en feil i artikkelen.
hehe, "det kan jo ikke være 2 spillutviklere i Montreal" :pjaja, slik kan det gå når man leser for fort. Gamer burde oppdatere artikkelen.

 

Oppdaterte nå. Beklager at jeg lurte deg og Blitsen, og takk til Buddy Dacote som påpekte at jeg hadde skrevet Ubisoft. :)

Lenke til kommentar

Oppdaterte nå. Beklager at jeg lurte deg og Blitsen, og takk til Buddy Dacote som påpekte at jeg hadde skrevet Ubisoft. :)

 

Du er ikke alene, både gamespot, VG24/7 og rockpapershotgun har tidligere blandet Eidos Montreal og Ubisoft Montreal.

 

Begge virker til å være bra studio.

Lenke til kommentar

Digger både originalen & Human Revolution, selv om 2eren var svarte-døden i mine øyne :tease:

 

Jeg må være en av de få som faktisk likte boss-fightene i HR. De brøt opp rytmen i gameplayet og tvang en til å tyne de små grå for å komme videre i spillet. For å ikke snakke om den følelsen når boss'en var nedkjempet.

 

Selv om gameplayet i HR var helt topp, håper jeg at storyen blir litt mer epic i denne omgang. AI'en kunne godt vært litt bedre dog, for å sitere noe jeg leste fra en bruker på et annet nettforum: "I felt bad killing people in HR; it felt like taking down the special ed class at school".

Endret av Oly
Lenke til kommentar

Jeg må være en av de få som faktisk likte boss-fightene i HR. De brøt opp rytmen i gameplayet og tvang en til å tyne de små grå for å komme videre i spillet. For å ikke snakke om den følelsen når boss'en var nedkjempet.

 

Jøss, da er vi to! Burde nesten danne vår egen lille klubb?

 

Selv om gameplayet i HR var helt topp, håper jeg at storyen blir litt mer epic i denne omgang. AI'en kunne godt vært litt bedre dog, for å sitere noe jeg leste fra en bruker på et annet nettforum: "I felt bad killing people in HR; it felt like taking down the special ed class at school".

 

Enig angående AIen dessverre... Men veldig uenig med deg om historien. Syns den er helt uovertruffen, og noe av det absolutt beste jeg har opplevd i spill. Blir kanskje litt for mye "Where is Megan??" etterhvert, men det bidrar bare med en ekstra dimensjon. Likevel, det etiske og vitenskapelige aspektet ved spillet er enormt godt gjennomført! Jeg kan bare håpe at hvis the Fall er det neste spillet, at de fortsetter de gode tendensene. Tipper det blir plassert på 2040-tallet en plass :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...