Gå til innhold

Nå kan du kjøre YouTube-videoene dine i sakte film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YouTube hadde en liten periode hvor man ved siden av kvalitet kunne velge hastighet. Syntes det er litt enklere/bedre enn at personen som laster opp må velge det og lage en helt ny video ut av det. :)

Endret av ImBrakkie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Slett gjerne posten om dette ansees som selvreklamering.

 

Flere år siden jeg har brukt min YouTube konto. Stoler ikke helt på G. Er det noen som kjenner til eng god Video hoster? Med HTML 5 Video og hjelpemidler som

 

http://www.webprowor...e-video-editing

 

Se også:

 

http://www.webprowor...diting-Software

 

Det skulle altså være mulig å få til dette på eget nettsted uten å produsere gratis innhold for en utenlandsk gigant.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

YouTube hadde en liten periode hvor man ved siden av kvalitet kunne velge hastighet. Syntes det er litt enklere/bedre enn at personen som laster opp må velge det og lage en helt ny video ut av det. :)

Det er vel fremdeles slik. Du kan både velge å sette opp og senke hastigheten hvis du har HTML5 spilleren enablet.

Lenke til kommentar

hehehe denne fungsjonen har jeg hatt på min hjemmeside siden starten i slutten av 2010 :) planetseeder.com. Det er ikke første gang youtube ser på andre netsteder og hermer etter. Tok youtube på fersken den 23-02-2012 da de koppierte noe fra min side. Ikjje bra!!!

Lenke til kommentar

Slett gjerne posten om dette ansees som selvreklamering.Flere år siden jeg har brukt min YouTube konto. Stoler ikke helt på G. Er det noen som kjenner til eng god Video hoster? Med HTML 5 Video og hjelpemidler somhttp://www.webprowor...e-video-editingSe også:http://www.webprowor...diting-SoftwareDet skulle altså være mulig å få til dette på eget nettsted uten å produsere gratis innhold for en utenlandsk gigant.

 

Jeg ønsker php programerere velkommen til å lage slike features for min side planetseeder.com

Om jeg hadde slikt så ville det vært toppers da jeg har plass til ca 16 millioner videoer på serveren jeg har nå!

Om noen med programerings kunnskaper tror de kan få til noe sånt for min hjemmeside så velkomment til å ta kontakt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

hehehe denne fungsjonen har jeg hatt på min hjemmeside siden starten i slutten av 2010 planetseeder.com. Det er ikke første gang youtube ser på andre netsteder og hermer etter. Tok youtube på fersken den 23-02-2012 da de koppierte noe fra min side. Ikjje bra!!!

 

Er du 100 % sikker? Selv om de fleste stjeler fra alle på nettet, er det ikke så bra om et stort selskap som G gjør det. Men M$ "stjal" jo Windows fra Apple, Excel fra Lotus og Word fra Word perfect, så man komme ihvertfall ingen vei som et lite selskap om man saksøker dem. Dette

 

http://www.webproworld.com/webmaster-forum/threads/113770-The-true-face-of-a-global-monopoly-finally-shows-up

 

er det verste jeg har opplevd med G.

 

Jeg ønsker php programerere velkommen til å lage slike features for min side planetseeder.com

Om jeg hadde slikt så ville det vært toppers da jeg har plass til ca 16 millioner videoer på serveren jeg har nå!

Om noen med programerings kunnskaper tror de kan få til noe sånt for min hjemmeside så velkomment til å ta kontakt :)

 

Mener du at programmerere skal jobbe gratis for deg?

Lenke til kommentar
hehehe denne fungsjonen har jeg hatt på min hjemmeside siden starten i slutten av 2010
Det tror jeg heller ikke på. :)

 

Dette er ikke mulighet for å endre avspillingshastighet, det er en del mer avansert. Dersom du laster f.eks laster opp en 25 FPS video har du med denne egenskapen mulighet til å sette hastighet til 1/4 og systemet vil dermed interpolere seg frem til flere bilder slik at avspilling ikke hakker. Denne funksjonen genererer med andre ord nye bilder med bevegelse mellom de ekte bildene slik 25 FPS videoen ser ut som om den er tatt opp med et 100 FPS kamera.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Dette er ikke mulighet for å endre avspillingshastighet, det er en del mer avansert. Dersom du laster f.eks laster opp en 25 FPS video har du med denne egenskapen mulighet til å sette hastighet til 1/4 og systemet vil dermed interpolere seg frem til flere bilder slik at avspilling ikke hakker. Denne funksjonen genererer med andre ord nye bilder med bevegelse mellom de ekte bildene slik 25 FPS videoen ser ut som om den er tatt opp med et 100 FPS kamera.

 

Det høres ut som relativt avansert bildebehandling.

Lenke til kommentar

Synes det er plagsomt at på jutube at man ikke kan åpne en film og sette den på pause mens den laster resten av den... jeg har altid problem når jeg er på mobilnette.. der den laster litt, så starter hakkinga.. jippi.. hjelper ikke og stoppe og vente.. den laster bare noen sekunder uansett.. samme greia ser jeg på pcen på "noen" videoer... som laster utrolig sakte...

 

DET eneste som hjelper er og finne en "download jutube videos" webside :C.. dette burde ikke være nødvendig for å see en film uten at den må stoppe for å laste.. da hadde det vært fint om jeg kunne trykke på en film og gå ned for og hente meg noe å spise...

 

Det hjelper heller ikke å la filmen kjøre mens du går ut av rommet for å så spole tilbake til noe den allerede har vist... da må den laste det på nytt.. selv om det bare er sekundet bak du har sett.. og da mister den også det... utrolig plagsomt.. hadde vært mye bedre om man kunne spole tilbake så mye man vil... og en ting til jeg synes er veldig merkeligt i dette sammenhenget, somsakt det lagres ingenting og alt streames bare noen sekunder fra der man er i filmen.... men lar du videoen stå på pause i en dag (usikker på hvor lenge).. så må du laste youtube vinduet på nytt, for den nekter og kjøre filmen uansett.. kommer bare opp sånn ikkesignal film i vinduet :S? ser ikke vitsen med det siden man ikke kan laste mer av filmen uansett og det er det samme som og spørre om resten av filmen fra samme vindu, i stede for og restarte vinduet og så trykke på spoleknappen for å så spørre om å få see resten av filmen... forvirring uansett... youtube trenger å få fixa bedre preloading eller som youtube brukte å være få laste hele greia før man kan see det så man slipper hakkinga.

Lenke til kommentar

Årsakene er

#1: De sparer enorme summer på spart båndbredde. De har godt med statistikkgrunnlag fra åresvis med å la klienten bufre uendelig til å avgjøre at denne egenskapen var en større ulempe enn for del.

#2: Alle streaming-adressene inneholder en tidskomponent som går ut på dato, f.eks etter 24 timer. Det gjør at ingen andre kan "hotlinke" til deres streaming-servere og at de kan raskt invalidere og regenerere adresser.

 

Dersom du ikke har nok båndbredde: Gå til youtube settings, playback og velg "I have a slow connection. Never play higher-quality video".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er du 100 % sikker? Selv om de fleste stjeler fra alle på nettet, er det ikke så bra om et stort selskap som G gjør det. Men M$ "stjal" jo Windows fra Apple, Excel fra Lotus og Word fra Word perfect, så man komme ihvertfall ingen vei som et lite selskap om man saksøker dem. Dette

 

http://www.webprowor...inally-shows-up

 

er det verste jeg har opplevd med G.

 

 

 

Mener du at programmerere skal jobbe gratis for deg?

Selvsagt ikke... Bor fortsatt i et penge system :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...