Gå til innhold

Bli leiesoldat i verdensrommet (Linux, Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så rotete ut..

Idé: 10/10

Utførelse: 4/10

 

:(

Ser ut som alt du gjøre er å sende en blob med soldater rundt omkring på kartet helt til alle fiendene er dø... Hvis det ikke er noe bruk av dekning i spillet, så tviler jeg sterkt på hvor taktisk det kan være.

 

Hvordan del av work in progress er det dere ikke forstår?

Dere må få dere briller.

Lenke til kommentar
Så rotete ut..
Idé: 10/10Utførelse: 4/10 :(
Ser ut som alt du gjøre er å sende en blob med soldater rundt omkring på kartet helt til alle fiendene er dø... Hvis det ikke er noe bruk av dekning i spillet, så tviler jeg sterkt på hvor taktisk det kan være.
Hvordan del av work in progress er det dere ikke forstår?Dere må få dere briller.

 

Vi vet hva WIP er. Vi har også smertelig erfart hvor ofte slike WIP-videoer er mistenkelig likt det endelige produktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Så rotete ut..
Idé: 10/10Utførelse: 4/10 :(
Ser ut som alt du gjøre er å sende en blob med soldater rundt omkring på kartet helt til alle fiendene er dø... Hvis det ikke er noe bruk av dekning i spillet, så tviler jeg sterkt på hvor taktisk det kan være.
Hvordan del av work in progress er det dere ikke forstår?Dere må få dere briller.

 

Svært ofte er WIP hvordan det endelige produktet blir, så ser det helt på trynet ut på dette stadiet, så blir det på trynet når det endelige produktet kommer ut.

Det kan gå andre veien og, ett bra produkt blir dårlig, slik som Aliens: Colonial Marines om du ser på det ferdige produktet kontra E3 demoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...