Gå til innhold

Seks gratisspill du bør prøve i helgen (Linux, Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke poenget med å nevne "Oculus Rift" da forbrukerutgaven ikke er en gang lansert. 99% av leserne har jo ikke prøvd utviklerutgaven en gang.

 

Hw.no minner meg mer og mer og IT-avisen(mactastatur i tre, som en artikkel) og her nevnes det et produkt som ikke er lansert og de færreste har prøvd. "skjult" reklame?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke poenget med å nevne "Oculus Rift" da forbrukerutgaven ikke er en gang lansert. 99% av leserne har jo ikke prøvd utviklerutgaven en gang. Hw.no minner meg mer og mer og IT-avisen(mactastatur i tre, som en artikkel) og her nevnes det et produkt som ikke er lansert og de færreste har prøvd. "skjult" reklame?

 

La oss bare nevne ting som er godt etablert i markedet de siste 10 år da, så blir du vel fornøyd? Oculus Rift kommer til å ta helt av når det kommer i hd-versjon. Jeg tipper det er ganske mange som liker å følge med på mulighetene rundt dette.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke poenget med å nevne "Oculus Rift" da forbrukerutgaven ikke er en gang lansert. 99% av leserne har jo ikke prøvd utviklerutgaven en gang. Hw.no minner meg mer og mer og IT-avisen(mactastatur i tre, som en artikkel) og her nevnes det et produkt som ikke er lansert og de færreste har prøvd. "skjult" reklame?

 

Oculus Rift vert nevnt fordi spelet er laga mest for den.

Eg kjem i allefall til å kjøpe Rift når den kjem ut på markedet, og då er det egenleg litt interessant å vete at spel som "Maere: When Lights Die" er kompatible med Oculus Rift.

Endret av tabbeber
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...