Gå til innhold

HP slipper sin første bærbare alt-i-ett-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg virker det som om de ikke helt har hatt noen klar målsetning for dette produktet.

 

Tror denne ville fungert bedre som bærbar familie PC om de hadde gått inn for å redusere vekten og tykkelsen til et minimum. Burde laget det som et 20" nettbrett med Temash eller Kabini prosessor.

Burde fint klart å få det under 3 kg og halve tykkelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ikke hp sitt første forsøk på all-in-one. Husker enda vi solgte en modell i 2008-2009 med vista. Husker det enda siden jeg måtte skru opp hele greia en gang for å få reddet ut en kundes data fra hdd'en

Dette er en bærbar all-in-one. så jo, dette er den første fra HP. de andre er stasjonære. :)

Lenke til kommentar
ikke hp sitt første forsøk på all-in-one. Husker enda vi solgte en modell i 2008-2009 med vista. Husker det enda siden jeg måtte skru opp hele greia en gang for å få reddet ut en kundes data fra hdd'en
Dette er en bærbar all-in-one. så jo, dette er den første fra HP. de andre er stasjonære. :)

 

Så det nå:-P

 

Lenke til kommentar
ikke hp sitt første forsøk på all-in-one. Husker enda vi solgte en modell i 2008-2009 med vista. Husker det enda siden jeg måtte skru opp hele greia en gang for å få reddet ut en kundes data fra hdd'en
Dette er en bærbar all-in-one. så jo, dette er den første fra HP. de andre er stasjonære. :)

 

Så det nå:-P

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...