Gå til innhold

Overlev i zombienes verden (PS3, PS4, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Free running?
I et zombie spill... Nope.

 

Fra artikkelen:

... Nytenkede «free running»-mekanismer sikrer utforskning nesten helt uten restriksjoner...

 

Er nok ikke Mirrors Edge kvalitet på dette "Free running" konseptet de har planlagt, men noen form for hopp of sprett blir det nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, zombiene er fiendene. Vi spiller ikke en zombie, om det var det du trodde. :p Så hvorfor i all verden er det så utenkelig med free running i et zombiespill? Jeg tenker mer på Assassin's Creed, og den type free running.

 

De prøver bare å bruke mirrors edge som et lokkemiddel, har ingenting med spillet å gjøre i det hele tatt, hører iallefall ikke hjemme :p blir skeptisk hver gang utviklere kommer med BS helt siden WarZ skandalen og EA generelt gikk til helvete.

Lenke til kommentar

De prøver bare å bruke mirrors edge som et lokkemiddel, har ingenting med spillet å gjøre i det hele tatt, hører iallefall ikke hjemme :p blir skeptisk hver gang utviklere kommer med BS helt siden WarZ skandalen og EA generelt gikk til helvete.

De mener jo selvsagt ikke en Mirror's Edge-kopi med zombier. Jeg vil tro de mener med at man kan løpe fremover stort sett hele veien, og automatisk hoppe over eller skli under alt som er i veien, som gjerder, biler osv. Det blir neppe hopping fra hustak til hustak på skyskrapere. ;p
Lenke til kommentar

De mener jo selvsagt ikke en Mirror's Edge-kopi med zombier. Jeg vil tro de mener med at man kan løpe fremover stort sett hele veien, og automatisk hoppe over eller skli under alt som er i veien, som gjerder, biler osv. Det blir neppe hopping fra hustak til hustak på skyskrapere. ;p

 

Ja, nei synes ikke freerunning er et element de burde sette fokus på i det hele tatt, å ta nevne vellykkede spilltitler føles bare billig her, håper det kommer noe mer håndfast info senere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...