Gå til innhold

YouTube-opplastningen har nådd nye høyder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Youtube er suverene på innhold, men selv laster jeg opp mine videoer på Vimeo i stedet. Det går MYE raskere og blir akkurat like bra.

 

Jeg syns youtube noen ganger er veldig ustabilt, i tillegg begynner jeg å bli dritt lei reklamen der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes Youtube er veldig bra på mange måter. Det negative må vel være at folk kan diskriminere og skrive akkurat hva de mener uten at det får konsekvenser. Eller såkalt "tøff i trynet over internett bak en skjerm" mentaliteten. Har hatt en del problemer med avspilling av video'er, men jeg kan ikke skjønne noe annet enn at problemet ligger hos YouTube. Sent om natten eller tidlig om morgenen fungerer det som regel feilfritt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes Youtube er veldig bra på mange måter. Det negative må vel være at folk kan diskriminere og skrive akkurat hva de mener uten at det får konsekvenser. Eller såkalt "tøff i trynet over internett bak en skjerm" mentaliteten. Har hatt en del problemer med avspilling av video'er, men jeg kan ikke skjønne noe annet enn at problemet ligger hos YouTube. Sent om natten eller tidlig om morgenen fungerer det som regel feilfritt!

Overbelastning ;)

 

Men ja, det er utrolig mange av de folkene du mener. Det kryr av dem. Man skulle funnet opp et middel for å utrydde denne skumle rasen. Det er et virus som sprer seg over internett som vi må bli kvitt.

Lenke til kommentar

Youtube er suverene på innhold, men selv laster jeg opp mine videoer på Vimeo i stedet. Det går MYE raskere og blir akkurat like bra.Jeg syns youtube noen ganger er veldig ustabilt, i tillegg begynner jeg å bli dritt lei reklamen der.

 

Adblock er din venn. Har ikke sett en reklame på youtube på så lenge jeg kan huske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Youtube er suverene på innhold, men selv laster jeg opp mine videoer på Vimeo i stedet. Det går MYE raskere og blir akkurat like bra.Jeg syns youtube noen ganger er veldig ustabilt, i tillegg begynner jeg å bli dritt lei reklamen der.

 

Bruk adblock.

Lenke til kommentar

100 timer per minutt. Flere enn meg som blir slått ut av det tallet? Får å sette det i perspektiv så ville det krevd 6000 skjermer for å få med seg bare det nyopplastede materialet. De serverparkene og den infrastrukturen som kreves for å prosessere, konvertere og distribuere denne mengden data er helt ufattelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

100 timer per minutt. Flere enn meg som blir slått ut av det tallet? Får å sette det i perspektiv så ville det krevd 6000 skjermer for å få med seg bare det nyopplastede materialet. De serverparkene og den infrastrukturen som kreves for å prosessere, konvertere og distribuere denne mengden data er helt ufattelig!

 

Bare synd så mye av data'en er søppel :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...