Gå til innhold

1 million har smartmobil, men bruker ikke data


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gidder ikke betale 200kr/mnd for et dataabm. når jeg kan bruke under 30kr på droppe det! Har stort sett wifi og alt av meldinger går via Facebook.

 

Det hadde vært mer interessant å vite andelen som har datatrafikk, abm med data og smarttelefon og ikke bruker data...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke betale 200kr/mnd for et dataabm. når jeg kan bruke under 30kr på droppe det! Har stort sett wifi og alt av meldinger går via Facebook.Det hadde vært mer interessant å vite andelen som har datatrafikk, abm med data og smarttelefon og ikke bruker data...

 

Kjedelig å ikke få de meldingene når man ikke er på WiFi da. 200 kr er ikke akkurat mye penger

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Torstein Olsen: Du er en forbanna idiot.

Tror du vi som ikke bruker mobilnett ikke bruker telefonen vår fullt ut? Du skjønner, det er noe som heter Wifi, eller for å snakke ditt språk: trødløs internetttilkobling, da trenger ikke vi som ikke kaster penger i dass å bruke mobilnett-data.

Hvorfor i huleste skal jeg koble meg til et mobilnett når jeg har gratis wifi på jobben og 100mb hjemme?

 

Og nei, jeg har ikke feil abm. Mitt abm er skreddersydd mitt bruk, og kan endres på fem minutter om det er nødvendig.

Uansett så bruker jeg ikke "datatrafikk", som du kaller det.

Det er ikke nødvendig.

Hvilke "mest moderne tjenester" er det som ikke fungerer på Wifi, forresten? Gjerne kom med noen ekspempler, hvis du klarer.

 

Kanskje gi direktørdressklysejobben til noen yngre....?

Som kvalifiserer til jobben....

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ganske ueanig i mye av det han mener. Jeg har selv en LG optimus 2x, spiller en del på den, hører mye på musikk og surfer mye. Jeg har enkel tilgang til godt og raskt nett både hjemme å på skolen og jeg har ingen bruk for nett på mobilen. Med det mobilabonnemanget jeg har via et relativt lite selskap koster det meg ca 30 Kr i mnd for flere timer tale og ca 100 sms.

 

Enig, lenge har det vært altfor dyrt å bruke nett på mobilen, har enda ikke lagt helt av meg vanen om å spare mobildata. Norge henger så sinnsykt langt bak Sverige i nett-infrastruktur.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...