Gå til innhold

Valve åpner nytt samlekortsystem på Steam (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Når du gjør om kortene til badges får du i tillegg litt ekstra nips ? ikke minst muligheten til å åpne opp plasser på vennelisten utover de vante 250"

Hva er nips?

Med "mini-games" så tenkte jeg mer på kortspill ala Magic The Gathering f.eks jeg da med kort man har samlet opp. Det du siterer der er vell heller ment som en valuta, og ikke en "mini-game"?

Lenke til kommentar

Fikk invite en gang iløpet av helgen, men annet enn en litt annerledes profil og en Steam-level (5 forøvrig) ser det ikke så annerledes ut.

 

Fikk tre tradeable invites i inventory'et mitt, og sendte det avgårde til familie og venner. Spørs om det ikke blir litt HL2/Portal 2/TF2 for å finne ut av disse kortene :)

Lenke til kommentar

Hva er nips?

Med "mini-games" så tenkte jeg mer på kortspill ala Magic The Gathering f.eks jeg da med kort man har samlet opp. Det du siterer der er vell heller ment som en valuta, og ikke en "mini-game"?

 

Det er metaspillet bak kortene. Akkurat hva nips er vet jeg ikke, så der får du henvende deg til artikkelforfatter.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Har i skrivende stund samlet seks kort. Fire i Portal 2 og to i Half-Life 2.

 

En lett måte å skaffe seg kort på er å "idle" i menyer. Det fungerer i Portal 2 og Half-Life 2, og skal visst fungere i TF2 også. Det ser ikke ut som det fungerer i Dota 2.

 

Jeg mener jeg har lest at man må kjøpe en ingame item i Dota 2 i det minste, for å få kort til å "droppe".

 

Et vanlig kort går for rundt €0,50 til rundt €0,75 i skrivende stund.

 

edit; make that ti kort. (2 ekstra i HL2, 2 i TF2)

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...