Gå til innhold

Ny konseptvideo viser iOS 7 med en touch av Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, dette hadde vært et stort tilbakeskritt. Direkte stygt, og Ive ville aldri lagd noe som dette. Ligner på Windows Phone'ene. Nå kommer det vel mange her som ikke skjønner at det er en konseptvideo, lagd uavhengig av Apple.

Endret av prebenk1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg likte det! Men jeg fikk en følelse av Windows Phone som fler har nevt samtidig som det var de tingene jeg liker godt med iOS fra før.

 

Hadde vært veldig tøft hvis iOS 7 faktisk ble noe sånt som det der, men tviler veldig på at det kommer til å skje egentlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Konseptet er jo ren kopi av Windows Phone style og Andorid.

 

Apple har aldri vært så original.

 

Så du sier at det er litt Windows Phone, litt Android.. Ergo noe nytt? For per i dag så har vi jo ikke som er kombinasjon av de ovennevnte?

 

Hvordan noe kan være en "ren" kopi av noe som er strengt tatt ikke eksisterer er for meg en gåte, dette er jo uansett bare brukergrensesnittet selve operativsystemet har jo helt andre priroiteringer enn hva Android har så om Apple videreutvikler brukergrensesnittet til noe bedre, om det så går mer i retning av Android, mer i retning av Windows Phone eller en mellomvei, eller kanskje en helt annen vei er jo uansett positivt for brukerne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Konseptet er jo ren kopi av Windows Phone style og Andorid.Apple har aldri vært så original.
Så du sier at det er litt Windows Phone, litt Android.. Ergo noe nytt? For per i dag så har vi jo ikke som er kombinasjon av de ovennevnte?Hvordan noe kan være en "ren" kopi av noe som er strengt tatt ikke eksisterer er for meg en gåte, dette er jo uansett bare brukergrensesnittet selve operativsystemet har jo helt andre priroiteringer enn hva Android har så om Apple videreutvikler brukergrensesnittet til noe bedre, om det så går mer i retning av Android, mer i retning av Windows Phone eller en mellomvei, eller kanskje en helt annen vei er jo uansett positivt for brukerne.

Jeg er ikke noe imot det konseptet, med bare det at de refrerer aldri til eksisterene produkt. Mann kan ikke reformere

og si at dette er noe nytt. Som isheep folk som trodde at Apple som har funnet hele touch og touch brett. De må også få vite at det er flere tilsvarende alternativer der ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Konseptet er jo ren kopi av Windows Phone style og Andorid.Apple har aldri vært så original.
Så du sier at det er litt Windows Phone, litt Android.. Ergo noe nytt? For per i dag så har vi jo ikke som er kombinasjon av de ovennevnte?Hvordan noe kan være en "ren" kopi av noe som er strengt tatt ikke eksisterer er for meg en gåte, dette er jo uansett bare brukergrensesnittet selve operativsystemet har jo helt andre priroiteringer enn hva Android har så om Apple videreutvikler brukergrensesnittet til noe bedre, om det så går mer i retning av Android, mer i retning av Windows Phone eller en mellomvei, eller kanskje en helt annen vei er jo uansett positivt for brukerne.

 

Med Windows 8 friskt i minne (eller facebook for den saks skyld): Det er ikke gitt at en større endring av iOS vil bli tatt godt imot av brukerne..

Det eneste jeg ser dette konseptet har av inspirasjon fra WP, er "flatheten" i uttrykket. Ut over dette, går det mest av alt i retning av Android med sine widgets etc.

Husk! Dette er et konsept laget av noen utenfor Apple, så det kan være langt fra sannheten! Med Ive ved roret, ligger vel alt uansett til rette for et flatere grafisk uttrykk. Som Windows Phone-bruker, er det noe jeg kan like! :)

Lenke til kommentar
Konseptet er jo ren kopi av Windows Phone style og Andorid.Apple har aldri vært så original.
Så du sier at det er litt Windows Phone, litt Android.. Ergo noe nytt? For per i dag så har vi jo ikke som er kombinasjon av de ovennevnte?Hvordan noe kan være en "ren" kopi av noe som er strengt tatt ikke eksisterer er for meg en gåte, dette er jo uansett bare brukergrensesnittet selve operativsystemet har jo helt andre priroiteringer enn hva Android har så om Apple videreutvikler brukergrensesnittet til noe bedre, om det så går mer i retning av Android, mer i retning av Windows Phone eller en mellomvei, eller kanskje en helt annen vei er jo uansett positivt for brukerne.
Med Windows 8 friskt i minne (eller facebook for den saks skyld): Det er ikke gitt at en større endring av iOS vil bli tatt godt imot av brukerne..Det eneste jeg ser dette konseptet har av inspirasjon fra WP, er "flatheten" i uttrykket. Ut over dette, går det mest av alt i retning av Android med sine widgets etc.Husk! Dette er et konsept laget av noen utenfor Apple, så det kan være langt fra sannheten! Med Ive ved roret, ligger vel alt uansett til rette for et flatere grafisk uttrykk. Som Windows Phone-bruker, er det noe jeg kan like! :)

 

Hvorfor forandre noe som allerede fungerer perfekt?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel på tide med forandringer hos Apple også. 6 år(?) med så og si helt likt brukersystem krever vel en forandring til slutt, noe forandringer har det jo vært - men stort sett er det i bunn og grunn likt.

 

Apple skjønner vel at folk til slutt vil bli lei av det samme systemet år etter år. De har et godt og velfungerende system - på tide å videreutvikle det (mer enn det lille de har gjort)!

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar

Fordi det "perfekte" har vært siden 2007. Ergo så er det hverken perfekt eller genialt i 2013, selv om det fungerer. Grunnen til at iOS var så genialt da det kom, var jo nettopp at det var så genialt annerledes enn Windows og Symbian. I dag har vi Android og WP8, og iOS ramler akterut. De kommer til å beholde iOS sitt særpreg, men det må utvikles til noe bedre enn i dag.

 

Syntes det jeg så var lovende. Og i steden for å si at Samsung kopierer Apple, og Apple kopierer WP, vil jeg heller si at de er inspirert av hverandre. Slik er det med det meste i dag som går på trender. Bare se på bilmerker. Mange er inspirert av hverandre hva gjelder design og uttrykk, uten at de er kopiert. Slik er det også på mobilfronten.

 

Gleder meg veldig til å se Sir Ive sitt nye iOS7:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...