Gå til innhold

Blir Gran Turismo 6 avduket i dag? (PS3, PS4)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er bedritent at det kun lanseres til PS. Spilte en del GT4 i sin tid som jeg likte veldig godt, kanskje kunne det kalles en favoritt en periode også til tross for ett noe rotete system/menu (eller så ligger problemet i at jeg var 13...). Men da jeg misliker konsoll og ikke har noe sted å evt. bruke den blir det ikke spilt...

Lenke til kommentar

Hva skjer med at store titler som GTA:V, GT:6, Watch Dogs osv alle kommer på current-gen konsoller og ikke på next-gen når de tross alt er rett rundt hjørnet? Normalt skulle man jo tro at noen av disse giganttitlene ble holdt igjen for å virkelige booste salget av nye konsoller og for ikke minst vise hvilket potensiale som bor i dem.

Lenke til kommentar

Det ville vært en stor tabbe å ikke ha GT6 som lanseringstittel for PS4. Få serier selger hardware som GT- serien.

 

Får håpe de lager et helt nytt spill denne gangen, og at de har fått inn noen nye hoder i UI- avdelinga.

Jeg måtte flire litt her om dagen da jeg så en dokumentar om Nissan Skyline. En eller annen fra GT- teamet (sikkert Yamauchi) fikk ansvaret med å lage betjeningsskjermen i siste modellen. Får håpe den endte opp mer brukervennlig enn menyene i alle GT- spilla.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er bedritent at det kun lanseres til PS. Spilte en del GT4 i sin tid som jeg likte veldig godt, kanskje kunne det kalles en favoritt en periode også til tross for ett noe rotete system/menu (eller så ligger problemet i at jeg var 13...). Men da jeg misliker konsoll og ikke har noe sted å evt. bruke den blir det ikke spilt...

 

og hvorfor mener du det?

GT har alltid vært på PS som forza alltid vil være på xbox.sann er det bare. Vil du spille gt så må du kjøpe deg PS konsoll.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har både PS2 og PS3, men som jeg sier misliker jeg konsoll. Om jeg har noen andre grunner for det enn at jeg ganske enkelt foretrekker PC er en annen sak. Er også ett problem at jeg ikke har plass/TV/plass til TV. Koble til PC monitor blir unødvendig tungvint da jeg først og fremst må bytte inngang fra og til, samt at PC-anlegget ikke har flere innganger og det ikke er lyd i skjermen i tillegg til at jeg føler PS hører hjemme på en TV og dermed blir en 24" lite...

 

Det er greit at det kun gies ut til PS, at det alltid har vært og kommer til å forbli slik at jeg dermed må ha en PS skal jeg spille. Det er greit, men ser uansett ikke hvorfor - burde ikke være store saken å gi det ut på flere plattformer, dog jeg egentlig ikke har peiling på området...

Lenke til kommentar

Største problemet jeg har med GT serien er lyden, som er minst like viktig om ikke mye viktigere en grafikk i et bilspill. Grunnen til at jeg ikke har prioritert noe særlig med tid til GT5 selv om jeg har PS3 og Logitech DFGT

Endret av norgi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...