Gå til innhold

Butikkonsulent Dagligvare Salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Send en epost eller ring dem. Ingen her inne kan vite sånt ved mindre du er så heldig at noen som jobber der er her.

 

Edit;

 

Ut i fra nicket ditt er du 17? I såfall kan du glemme denne jobben. Er krav om å ha egen bil.

 

Korrigering fra Christeven. Får dessverre ikke opp på mobilversjonen av siden når man ble medlem.

Endret av TheHawk
Lenke til kommentar

Jeg har hatt tilsvarende jobb innenfor elektronikkbransjen, og det handlet mye om vareplassering, påfylling av reklamemateriell, svare på spørsmål om produkter osv. Om denne jobben er lik den jeg hadde kan du bestemme en del selv om når du vil besøke osv.

 

Men som TheHawk sier; kontakt vedkommende som står oppført.

 

 

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Send en epost eller ring dem. Ingen her inne kan vite sånt ved mindre du er så heldig at noen som jobber der er her.

 

Edit;

 

Ut i fra nicket ditt er du 17? I såfall kan du glemme denne jobben. Er krav om å ha egen bil.

 

Dersom du ser litt nærmere ser du at TS ble medlem av forumet i 2009. Forutsatt at han var 17 da han opprettet brukeren i 2009, er han over 20 i dag.

Endret av Christeven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom du ser litt nærmere ser du at TS ble medlem av forumet i 2009. Forutsatt at han var 17 da han opprettet brukeren i 2009, er han over 20 i dag.

 

Forutsatt at jeg hadde vært på en pc da jeg skrev innlegget så hadde jeg kanskje fått sett dette. Slik info kommer ikke opp på mobilversjonen, men da er den saken ute av verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dersom du ser litt nærmere ser du at TS ble medlem av forumet i 2009. Forutsatt at han var 17 da han opprettet brukeren i 2009, er han over 20 i dag.

 

Man skriver vel inn fødselsår, så den oppdaterer seg automatisk. Man går da ikke inn på profilinnstillingene og endrer alderen hver gang man har bursdag.

Lenke til kommentar

 

 

Man skriver vel inn fødselsår, så den oppdaterer seg automatisk. Man går da ikke inn på profilinnstillingene og endrer alderen hver gang man har bursdag.

 

Nå skjønner jeg ikke helt hva du snakker om. TS heter gutt17, som han valgte i 2009. All logikk tilsier at han var 17 i 2009, altså 20+ i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...