Gå til innhold

Snapchat sletter ikkebildene dine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jerry and Phil confirmed that, on a rooted phone, while the photo is delivered but still unopened, users can absolutely delve into the file system and retrieve, rename, and view these photos. This app helps. That?s what happens when you root your phone and open it up.

 

However, once the photo is opened, and the timer goes off, Snapchat does in fact delete the photo. Phil and Jerry confirmed that they could no longer retrieve photos once they were expired.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Filene ligger ikke rett i rota på /, men er ligger litt dypere i /data/data/com.snapchat.android/cache/received_image_snaps

 

De bør være mulige å få henta ut med vanlige filbehandlere, jeg gjorde det bare med den vanlige bash-terminalen hos meg. Det er mulig man må roote telefonen for å få det til (hvis man da ikke har gjort det allerede)

Lenke til kommentar

La meg sjekke om jeg har forstått dette riktig...

 

- Bildene blir slettet når man ser på de. Overskriften er feil.

- Det er mulig å gjenopprette bildene etter at snapchat har slettet de.

- Alternativt kan man hente de ut før snap sletter de. Dette er gammelt nytt, men krever litt triksing ettersom bildene ikke ligger lagret på mobilen annet enn når appen er oppe?

 

Altså som enhver annen lagringsenhet som ikke har omfattende rutiner for å slette innhold? Hvor er nyheten?

 

- To mye enklere metoder, om man er så desperat etter å beholde bildene: ta screenshot via pc.

- Last ned direkte via snapchat sine servere (jeg har ikke tenkt å vise oppskriften for dette, men kan bekrefte at det fungerer - google it).

Ser da bort i fra tilfeller hvor noen måtte ønske å finne tilbake til tidligere sendte bilder. Uansett ikke en nyhet. Gjenoppretting av slettede filer, som jeg forstår dette er, har man kunnet gjøre lenge.

 

Jeg stoler uansett på at de jeg sender Conradi bildene mine til ikke har ønsker om å beholde de... ;)

Endret av XmasB
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...