Gå til innhold

? Kraftigere Google Nexus 7 lanseres neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater å være fyren som trekker inn Apple i Android-tråder, men jeg håper de øker skjermstørrelsen på Nexus-en til å tilsvare iPad mini, eller i det minste reduserer rammen rundt skjermen.

 

Nexus 7 virker som et bra produkt, men formfaktoren er etter min mening forferdelig. 7 tommer er akkurat litt for lite, og rammen rundt tar jo opp halve plassen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hater å være fyren som trekker inn Apple i Android-tråder, men jeg håper de øker skjermstørrelsen på Nexus-en til å tilsvare iPad mini, eller i det minste reduserer rammen rundt skjermen.Nexus 7 virker som et bra produkt, men formfaktoren er etter min mening forferdelig. 7 tommer er akkurat litt for lite, og rammen rundt tar jo opp halve plassen.

 

"Rammen rundt skjermen skal ha blitt tynnere, og nettbrettet skal nå ha fått støtte for den trådløse ladestandarden Qi."

 

Er helt enig med deg, men noe annet kunne en jo ikke ha forventa seg, Nexus 7 sin ramme nå er jo sinnsykt tykk. Noe jeg synes er litt pinglete er hvis det blir S4 pro.. ikke noe feil med den SoCen men hvorfor ikke en s600/s800? Litt kjipt med ddr2 når cpu/gpu ska dele på båndbredda..

Lenke til kommentar

"Rammen rundt skjermen skal ha blitt tynnere, og nettbrettet skal nå ha fått støtte for den trådløse ladestandarden Qi."

 

Er helt enig med deg, men noe annet kunne en jo ikke ha forventa seg, Nexus 7 sin ramme nå er jo sinnsykt tykk. Noe jeg synes er litt pinglete er hvis det blir S4 pro.. ikke noe feil med den SoCen men hvorfor ikke en s600/s800? Litt kjipt med ddr2 når cpu/gpu ska dele på båndbredda..

 

Ok, leste visst ikke artikkelen grundig nok. Det blir spennende å se om ryktene stemmer :)

Lenke til kommentar

Nå er faktisk ryktene at det nye navnet blir "New Nexus 7" så spørs om du ikke får rett der.

Hadde foretrukket noe sånt som Nexus 7+, eller noe i den duren. Hva skjer når de gir ut en ny Nexus 7, neste år, eller om to år? "New New Nexus 7"?

...

 

tumblr_m6txxpBYfF1r0jjg7o1_500.png

(New New New New New New New New New New New New New New New York)

Lenke til kommentar

Nå er faktisk ryktene at det nye navnet blir "New Nexus 7" så spørs om du ikke får rett der.

Hadde foretrukket noe sånt som Nexus 7+, eller noe i den duren. Hva skjer når de gir ut en ny Nexus 7, neste år, eller om to år? "New New Nexus 7"?

Newer Nexus 7, Newest Nexus 7.

Lenke til kommentar

Hater å være fyren som trekker inn Apple i Android-tråder, men jeg håper de øker skjermstørrelsen på Nexus-en til å tilsvare iPad mini, eller i det minste reduserer rammen rundt skjermen.Nexus 7 virker som et bra produkt, men formfaktoren er etter min mening forferdelig. 7 tommer er akkurat litt for lite, og rammen rundt tar jo opp halve plassen.

 

Jeg er fornøyd med Nexus 7. Om de kommer med en oppgradert versjon, så håper jeg det blir litt større skjerm (8"), litt lettere (300g) og en anelse bedre batteri tid. Chassiset håper jeg ikke blir noe særlig større.

Lenke til kommentar

... ikke noe feil med den SoCen men hvorfor ikke en s600/s800? Litt kjipt med ddr2 når cpu/gpu ska dele på båndbredda..

 

Det handler nok om samme suksessformel som forrige Nexus 7. Selge billig med de nestbeste komponentene. Dette gir en brukeropplevelse som fungerer greit for de aller fleste, ikke noen store tregheter. Skal man ha toppspecs, så får man velge noe annet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...