Gå til innhold

Anmeldelse: Eador: Masters of the Broken World (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler å avvente, konge spill men fortsatt masse bugs som kan ødelegge en game på mange timer slik at en må starte på nytt. Og multiplayer gjelder bare battles med forhåndslagede hærer basert på poeng system, det er greit nok i seg selv men er veldig ustabilt. Selv er jeg skuffet for at mp ikke er som feks HOMM3.

Lenke til kommentar

Som Joachim nevnte i anmeldelsen, så er dette helt lik Eador: Genesis med en grafisk overhaling (*ikke* forvent noe nytt). Alt av den skrevne teksten, enkelte lyder og selvfølgelig brett er helt identiske til det som allerede er i Genesis. Til og med bugs'ene er like, som får meg til å lure på hvor mye av kodingen har blitt overført til MotBW fra originalen.

Lenke til kommentar

Jeg ser mange ønsker å vente litt. Det kan nok være lurt, men ikke la spillet gå i glemmeboken. Under testingen ble flere større feil som jeg hadde tenkt å nevne rettet, så det er åpenbart at utviklerne gjør det de kan for å få spillet i stand. Og jeg vil gjerne påpeke at feilene jeg opplevde ikke var alvorlige nok til å hindre dette spillet i å by på temmelig mye moro.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Som Joachim skriv så håpar eg ikkje folk lar dette spele gå i gløymeboka. Lenge sidan eg har kost meg så mykje med eit spel. Lett årets spel til no for meg. Virker som utviklarane høyrer mykje på spelarane også og dei er allereie interessert i å høyre kva folk synest.

Sleit i starten men når eg fekk prøva å feila litt så har eg kost meg gløgg i hjel. Livsfarlig spel når du skal på jobb tidleg dagen etter.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har dere fått spilt dette mer nå? Holder på å prøve det ut, og jeg syns det er veldig bra. Jeg synes dog at det blir litt for mye å gjøre for min enslige hero - jeg får ikke utforsket provinsene mine, og jeg har nok å bruke penger på slik at jeg ikke får ansatt en ny hero. Men ja, dette blir jo nevnt i anmeldelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...