Gå til innhold

Fortell hva vi skal skrive mer om


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norge er ett land som ikke har vært store i så mange e-sporter. Men i det siste så virker det som at det er mer og mer nordmenn som blir gode og som ønsker å vise seg frem. Muligheten til å kjøre konkurranser oftere og lage e-sport-konkurranser, f.eks via gamersparadise, hadde også vært kult.

 

Trenger ikke så store premier som dere hadde før, bare vi får det oftere og i flere sjangere.

Lenke til kommentar

Litt meir skribleriar om "smale" spel i grand strategy, adventure- og RPG-sjangrene? Det er ein god start med ein kar som kan omtale Paradox-spel, for all del, men eg trur det framleis er forbetringspotensiale.

 

Kanskje ikkje direkte om skrivinga, men gjennomslagskraften og namnet burde kunne brukast til å framme esportscenen i Noreg. Samanlikna med Sverige heng vi veldig etter, og har eit veldig lågt potensiale for innanlands talentdyrking,

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir vel feil å skrive at ein ønsker meir om nettugjevingar så kort tid etter nedlegginga - men meir om indiespel i allefall. Meir om spel ein høyrer mindre om. Kudos til Gamer for å ha tipsa meg om Kings Bounty og Space Rangers. Bland mine bedre spelopplevingar dei siste åra. Litt innafor samme kategori føler eg at eg må nemne Kickstarter. Saknar ein kort gjennomgang av det som er nytt siste veka/månaden. Har prøvd å finne fram sjølv men går meg vill i mangeln på tid. No høyrer ein mest om det verkleg store satsingane frå veteranar i bransjen. Ikkje at det ikkje bør vere slik men hadde likt å sjå ei samling av nye prosjekt og linkar verdt ein titt.

 

Synest bloggane er til tider veldig bra; skjønt eg ikkje alltid ser kvifor det er ein blogg og ikkje ein kommentar. T.d den nylege om Kickstarter. Fornuftig og interessant. Men artikklanefår i mine auger mindre bravur og status over seg ved å bli titulert som ein blogg. No er vel det av meir semantisk interesse. I allefall så ønsker eg meir slikt. Bloggar og kommentarar altså.

 

Som nemnt over av andrekhorne så er søkefunksjonane temleg utdatert. Utruleg vanskeleg å finne tilbake til ein gammal artikkel/anmelding ein huskar frå langt tilbake. Kjekt å søke innanfor kategoriar også. T.d rpg eller turbasert.

 

Podcastane er interessante. Skal eg vere ærlig så får eg ofte for dårleg tid til dei. Fint om dei hadde kome som ei fast utgåve. Slik at eg kunne vite: "Ja. I dag er det onsdag. Ny podcast. Den må eg setta av tid til." No verkar det som det er meir dann und wann dei kjem ut.

 

Speldagbok type Quest for Glory var fantastisk for ein som hugsar glimt av spelt. Skjønar at slikt kan vere tidkrevande men det er fantastisk å lese.

 

Det var det. Men de gjer ein god jobb den dag i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...