Gå til innhold

Wolfenstein: The New Order er annonsert (PS3, PS4, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette samme folka som lagde Syndicate-FPSen? Jaja, hvem bryr seg om Wolfenstein uansett. De har i alle fall truffet riktig sjanger når de lager en oppfølger til et kjent spill denne gangen.

Neppe. De hoppet av Starbreeze i 2009, og hadde derfor lite til ingenting med Syndicate å gjøre.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvor uferdig og hvor mange bugs vil dette spillet ha da Bethesda?.... jeg gremmes over å høre at de drar inn jimi hendrix i dette her.. en av de beste gitar spillerene i verden...

 

Du vet at det ikke er Bethesda som lager spillet, de er utgiver? Folk burde lære seg forskjellen på Bethesda Softworks og Bethesda Game Studios.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har stor tro på at Starbreeze kan gjøre en god jobb her.

The Darkness og Riddick spillene er jo knakanes bra.

 

Det er ikke Starbreeze. Det er noen folk fra Starbreeze ja, men du må huske at de nå har en annen agenda og en utgiver over seg som trekker i strengene. Ikke forvent "Riddick" kvalitet. Dessuten så har jo Starbreeze tapt seg veldig etter det første Riddick spillet. The Darkness er oppskrytt og og Assault on dark athena var elendig i forhold til det første Riddick spillet. Og så ga de forferdelige Syndicate som var bare en mediocre dupstep shooter

Lenke til kommentar

Det er ikke Starbreeze. Det er noen folk fra Starbreeze ja, men du må huske at de nå har en annen agenda og en utgiver over seg som trekker i strengene. Ikke forvent "Riddick" kvalitet. Dessuten så har jo Starbreeze tapt seg veldig etter det første Riddick spillet. The Darkness er oppskrytt og og Assault on dark athena var elendig i forhold til det første Riddick spillet. Og så ga de forferdelige Syndicate som var bare en mediocre dupstep shooter

 

Som Arodem sa, dette spelet utviklast av folk som ikkje har jobba hos Starbreeze sidan 2009, som tilfeldigvis også er alt det tekniske og designmessige talentet frå originale Starbreeze (jamfør Syndicate, som implanterte seg sjølv rett til turkey-town). Bethesda som utgjevar har også demonstrert ein vilje til å la utviklarar få styre på som dei vil, ofte med ymse resultat - som når ein shovelwareutviklar fekk lage ein Tarantino-hylling full av grindhouse-estetikk og nokre katastrofale designval, eller når ingen fortalte Splash Damage at konseptet bak Brink var fundamentalt inkompatibelt med ein reindyrka multiplayer-FPS. Grunn til forsiktig optimisme.

 

Er framleis ein litt rar kjensle når eit spel kor du skal skyte nazistar og robotar i førsteperson skil seg ut i mengden.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...