Gå til innhold

Disney avslører Star Wars-planer (PS3, PS4, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noe problem med dette. Liker ikke EA særlig godt, men det er bedre å få nye Star Wars spill (selv med risiko for å bli middelmådige eller dårlige) enn å ikke få nye Star Wars spill. Vi har ikke sett skikkelig gode Star Wars spill på mange år nå, så dette er for meg bare en god nyhet. Det er ingen som tvinger oss til å kjøpe dårlige spill, tross alt.

Lenke til kommentar

vader.jpg

 

Før EA-haterne tar over tråden: Dette samarbeidet muliggjør Knights of the Old Republic 3, blant annet.

 

EA har aldri samarbeidet med Obsidian, så mest sannsynligvis forhindrer det Star Wars spillet som Obsidian pitchet til LucasArts. Skrekk og gru om Bioware skal lage noe greier når man ser den veien de har tatt de siste årene. EA-haterne burde virkelig få blod på tann nå. Vi kunne fått Chris Avellone, men i stedet får vi David Gaider.....

 

Even more promising is the fact that Obsidian already pithced a new Star Wars game to LucasArts back in February. Lead Designer Chris Avellone came up with "a really cool story" and one of the studio's best ever pitches, said Urquhart.

 

"We pitched a between-Episode III and Episode IV game [to LucasArts]. Because we think that timeframe is super interesting. It's the fall of the Republic, the extermination of the Jedi, it's Obi-Wan going off and making sure Luke is OK. You have the Sith, but you have the extermination of all Force users except for very, very few. So it was an interesting time to set a game, and you know, Chris Avellone came up with a really cool story,"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Før EA-haterne tar over tråden: Dette samarbeidet muliggjør Knights of the Old Republic 3, blant annet.
The old republic spillet fucket muligheten for Kotor3 ved å kjøre storyen i grus.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor folk er så vanvittig oppsatt på å få en Knights of the Old Republic 3. Historien var jo på mange måter ferdig i KotOR 1, og de fylte ut mange tomrom i KotOR2. Resten er fylt ut i Old Repubilc. Trenger vi virkelig enda en oppfølger? Er det ikke bedre å gi BioWare frie tøyler til å lage et nytt Star Wars RPG med ny historie, og gjerne satt i et nytt univers? Jeg ser slettes ikke bort fra at RPG satt til tiden rundt/etter Episode 7 - 9, men som ikke følger filmene. KotOR var greit nok, men ikke så bra at jeg gjerne tar imot KotOR 10 uten å klage.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Før EA-haterne tar over tråden: Dette samarbeidet muliggjør Knights of the Old Republic 3, blant annet.
The old republic spillet fucket muligheten for Kotor3 ved å kjøre storyen i grus.
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor folk er så vanvittig oppsatt på å få en Knights of the Old Republic 3. Historien var jo på mange måter ferdig i KotOR 1, og de fylte ut mange tomrom i KotOR2. Resten er fylt ut i Old Repubilc. Trenger vi virkelig enda en oppfølger? Er det ikke bedre å gi BioWare frie tøyler til å lage et nytt Star Wars RPG med ny historie, og gjerne satt i et nytt univers? Jeg ser slettes ikke bort fra at RPG satt til tiden rundt/etter Episode 7 - 9, men som ikke følger filmene. KotOR var greit nok, men ikke så bra at jeg gjerne tar imot KotOR 10 uten å klage.

 

Grunnen til at folk vil ha Kotor 3 er fordi eksilen i Kotor 2 ikke fikk en virkelig ending. Endingen i kotor 2 ble avsluttet på en måte at det hintet om Kotor 3. Hva er det eksilen gjør etter Kotor 2 er fortsettelsen på Kotor 3.

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor folk er så vanvittig oppsatt på å få en Knights of the Old Republic 3. Historien var jo på mange måter ferdig i KotOR 1, og de fylte ut mange tomrom i KotOR2. Resten er fylt ut i Old Repubilc. Trenger vi virkelig enda en oppfølger? Er det ikke bedre å gi BioWare frie tøyler til å lage et nytt Star Wars RPG med ny historie, og gjerne satt i et nytt univers? Jeg ser slettes ikke bort fra at RPG satt til tiden rundt/etter Episode 7 - 9, men som ikke følger filmene. KotOR var greit nok, men ikke så bra at jeg gjerne tar imot KotOR 10 uten å klage.

 

Så du sier at oppfølgere ikke burde lages? Sa du det samme da Uncharted 2 kom ut?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor folk er så vanvittig oppsatt på å få en Knights of the Old Republic 3. Historien var jo på mange måter ferdig i KotOR 1, og de fylte ut mange tomrom i KotOR2. Resten er fylt ut i Old Repubilc. Trenger vi virkelig enda en oppfølger? Er det ikke bedre å gi BioWare frie tøyler til å lage et nytt Star Wars RPG med ny historie, og gjerne satt i et nytt univers? Jeg ser slettes ikke bort fra at RPG satt til tiden rundt/etter Episode 7 - 9, men som ikke følger filmene. KotOR var greit nok, men ikke så bra at jeg gjerne tar imot KotOR 10 uten å klage.
Så du sier at oppfølgere ikke burde lages? Sa du det samme da Uncharted 2 kom ut?

 

Nei, det er ikke det han sier. Han lurer på hvorfor man skal fortsette en historie som allerede er avsluttet. Jeg vet ikke med deg, men jeg trenger ikke en direkte oppfølger til Gudfaren 3, Pulp Fiction eller Blade Runner.

 

Hvorfor ikke lage nye historier satt til samme univers i stedet? Da slipper man å skrape sammen de minste tilfeldigheter for å rettferdiggjøre en oppfølger.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

vader.jpg

 

 

 

EA har aldri samarbeidet med Obsidian, så mest sannsynligvis forhindrer det Star Wars spillet som Obsidian pitchet til LucasArts. Skrekk og gru om Bioware skal lage noe greier når man ser den veien de har tatt de siste årene. EA-haterne burde virkelig få blod på tann nå. Vi kunne fått Chris Avellone, men i stedet får vi David Gaider.....

 

Ja for David Gaider er en sykt dårlig lead writer! huehue, sarkasme.

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor folk er så vanvittig oppsatt på å få en Knights of the Old Republic 3. Historien var jo på mange måter ferdig i KotOR 1, og de fylte ut mange tomrom i KotOR2. Resten er fylt ut i Old Repubilc. Trenger vi virkelig enda en oppfølger? Er det ikke bedre å gi BioWare frie tøyler til å lage et nytt Star Wars RPG med ny historie, og gjerne satt i et nytt univers? Jeg ser slettes ikke bort fra at RPG satt til tiden rundt/etter Episode 7 - 9, men som ikke følger filmene. KotOR var greit nok, men ikke så bra at jeg gjerne tar imot KotOR 10 uten å klage.

Mange som ikke skjønner at Bioware hadde frie tøyler når de lagde mmo.

Det er derfor de feilet, på grunn av at de er ikke vant til og ha så mye penger til og lage spill.

 

Mye snakk om og gi ut spillet for tidlig, men nå husket jeg at de startet i 2008, så de hadde brukt evigheter med spillet, men et MMo var kanskje ikke det beste og lage på den tiden,

 

 

(her er en liten mening fra meg)

Mange som trur at Bioware, Bethesda , Square Enix og herrens andre bransjer, er guder som blir ødelagt av de som kjøper dem opp, eller hvor en sjef stepper av,

 

News flash , dette skjer i hvert yrke, dyktige folk stiger ned i kreativitet og vilje.

De er ikke lenger god nok for og lage de spillene de lagde før, jeg har jobbet som kokk, og ser akkurat samme problemet, kokker som Helstrøm, Gordon Ramsay og Jamie Oliver.

Folk trur de har de beste resturantene i verden, men sannheten er at Hellstrøm mistet 1 stjerne etter at han ble kjent, 80 prosent av resturantene Gordon ramsay fikser går konkurs, og han gikk nesten selv konkurs for 2 år siden, og Jamie oliver er bare en liten snørrunge.

 

Hvorfor blander jeg Kokker med Codere og spille designere, jo fordi de jobber begge 10-12 timer i døgnet, og det kreves kreativitet blandet med dårlig lønn og en sterk go go go vilje.

 

Det finnes unntak men dette er sån jeg ser bedriftene fra hva jeg har hørt.

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...