Gå til innhold

Sjekk om du vant en bærbar datamaskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen.Om jeg hadde vært jente nå hadde jeg truet med å kutte meg selv.

 

Det er en veldig forstyrrende ting å si. Ikke nok med at å kutte seg er en dum og forferdelig ting, men hvorfor jente? Hva har hvilket kjønn du er å gjøre med det?

 

Verste med det er hvordan andre folk har klikket "lik dette innlegget". What's wrong with you people?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en veldig forstyrrende ting å si. Ikke nok med at å kutte seg er en dum og forferdelig ting, men hvorfor jente? Hva har hvilket kjønn du er å gjøre med det?

 

Verste med det er hvordan andre folk har klikket "lik dette innlegget". What's wrong with you people?

Det var en spøk på bakgrunn av at man for ikke lenge side kunne lese om noen ungjenter som hadde truet med å kutte seg selv hvis de ikke fikk Justin Bieber-billetter...

 

(Bortskjemte drittunger som de er, de vet akkurat hva de skal si for å få oppmerksomhet. Det verste er at de får "trøsten" de ser etter - nemlig konsertbilletter istedet for å bli tvangsinnlagt for en stund. Det hele er latterlig og patetisk, derfor spøken.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det var en spøk på bakgrunn av at man for ikke lenge side kunne lese om noen ungjenter som hadde truet med å kutte seg selv hvis de ikke fikk Justin Bieber-billetter...

 

(Bortskjemte drittunger som de er, de vet akkurat hva de skal si for å få oppmerksomhet. Det verste er at de får "trøsten" de ser etter - nemlig konsertbilletter istedet for å bli tvangsinnlagt for en stund. Det hele er latterlig og patetisk, derfor spøken.)

Er du klar over at det fenomenet var forfalsket?

Lenke til kommentar

Skivebom. Det der var p.g.a. av JB sin hasjrøyking eller whatever.

 

Saken jeg omtalte er høyst reell: http://www.aftenposten.no/kultur/n-eneste-klem-fra-Justin-kan-muligens-redde-mitt-liv-7157240.html#.UYlNOLXJR8H

Lenke til kommentar

OFFTOPIC:

Kort versjon: Det var 4chan som startet, og la ut et usant bilde. Media trodde på det, og ungjenter trodde på media. De kuttet seg selv, og la ut bilder av det for å "demonstrere" mot Bieber.

Etterpå ble det funnet ut at bildet ikke var sant

 

Men hvafaen har det med saken og gjøre? Grattis til vinneren!

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...