Gå til innhold

Sniktitt: Garmin Forerunner 910 XT, Fénix og Oregon 600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stusser litt over at dere i deres tester av treningsklokker ALDRI har tatt dere bryen om å se på Suunto (som feks. Ambit) uten kun opererer som om det er Polar og Garmin som eksisterer ut på der. Ambit er kanskje en av de aller beste, mest komplette treningsklokkene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns det er litt rart at dere kommer med en sniktitt av Forerunner 910 Xt nå, mtp at den ble utgitt for en god stund siden. Gleder meg uansett til en skikkelig test av noen som ikke er (vil jeg anta) en supermosjonist.

 

@superswede: Vil anta at de ikke har testet noen klokker fra Suunto fordi de ikke har fått noen fra selskapet å teste.

 

Edit: Enkel grammatikk er tydeligvis vanskelig på en mandag...

Endret av master air
Lenke til kommentar

superswede & master_air: Vi venter på testeks av Ambit og Ambit 2 nå. Vi starter ballet med Garmin, men innen vi er ferdige med dette temaet for i år, bør vi ha kommet oss gjennom Suunto, Polar og TomTom også.

 

Supermosjonist kan man trygt si at jeg ikke er! Det er en av grunnene til at vi håper dette kan bli gøy :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns det er litt rart at dere kommer med en sniktitt av Forerunner 910 Xt nå, mtp at den ble utgitt for en god stund siden. Gleder meg uansett til en skikkelig test av noen som ikke er (vil jeg anta) en supermosjonist.

 

@superswede: Vil anta at de ikke har testet noen klokker fra Suunto fordi de ikke har fått noen fra selskapet å teste.

 

Edit: Enkel grammatikk er tydeligvis vanskelig på en mandag...

 

De får vel ikke betalt for en tur til Spania, da vettu :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...