Gå til innhold

Acer Revo L80


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal kjøpe meg en maskin til å kjøre XBMC, netflix og slikt på, og lurer på om Acer Revo L80 fungerer godt nok til det?

 

Om ikke, noen forslag til en som er god nok?

 

Har ingen som helst erfaring og peil på å bygge selv, så leter etter en "ferdigbygd", er interessert i at den skal være så godt som lydløs og liten, da jeg heller ikke har så mye plass under tvn :-P

Jeg kommer ikke til å bruke den til å spille på i det hele tatt, kun XBMC, netflix og div surfing iblant..

 

Takker for svar ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel. Raspberry Pi'en jeg har kan brukes som mediasenter helt fint. Problemet er dog at Netflix ikke vil kjøre på den før enten Netflix gjør noe, eller de gutta som prøver å porte Android over på den får det til.

 

Det jeg mener å si er at å spille av video er ikke veldig krevende nå om dagen. Det mest krevende du måtte komme over er nok surfing på sider med mange elementer. Pluss at du er dømt til å kjøre Windows (Resource killer) for å kunne bruke Netflix (Til de som tenkte dette: Nei, Netflix gjennom Wine er ingen bra løsning).

 

Du kan kjøpe en så billig maskin du vil. Enten en slik mini-stasjonær slik du hadde funnet, eller den billigste laptopen du finner på markedet i dag (bare den har HDMI).

 

Det du trenger for å gjøre om laptopen til et slags tv-pc er ikke mer enn trådløs mus og et trådløst mini-tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...