Gå til innhold

Humor: HP løser stor gåte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir som for en jeg satte sammen en maskin for:

Han ville ha raskest mulig maskin slikt at internett og ble raskere...

trodde hastigheten på prosessoren sa noe om hastighet gjennom modemet som han må bruke.

 

Noen skulle kanskje ikke hatt maskin?

 

uansett. et tastatur med en any key på hadde i hvert fall ikke gitt noe negativ tilbakemelding.

Kanskje det kommer på dell's neste familie og hjemmemodeller?

Lenke til kommentar
Simpsons er genialt morsomt!
Nei, du kødder :lol:??? selfølgelig er det genialt! Det hender jeg ler så jeg nesten griner av homer sin dumhet. Futurama er også genialt...
Noen som vet om 3season box har kommet ut i Norge enda?
Jeg har forhåndsbestilt den her. (har også forhåndsbestilt denne btw) Får svensk versjon da, men det gjør ikke noe. Er uansett teksta på norsk og :p

 

Noen som vet om lanseringsdatoen er forskjellig i Norge og Sverige?

Lenke til kommentar

Dette må være den mest elendige, tafatte og mest nyttesløse nyheten noen gang laget!

 

1. Den er godt over 1 1/2 år gammel

2. Den inneholder bare tull

3. Det var vistnok stort at COMPAQ av alle selskap hadde laget en slik en, nei gid a meg.

 

Seriøst, hw.no går en vei, og det er ****** meg ikke oppover.

Lenke til kommentar
Dette må være den mest elendige, tafatte og mest nyttesløse nyheten noen gang laget!

Seriøst, hw.no går en vei, og det er kjøss meg ikke oppover.

*sensurert*, om du leser overskriften står det Humor og ikke nyhet..

 

Vil tippe at dette er et av forslagene som kom inn i sommerkonkurransen, å krydre med litt humor på forsiden og det syns jeg er et bra forslag.. For så lenge det er morsomt, hvem gidder vel å bry seg vel om det er gammelt.. :woot:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...