Gå til innhold

Call of Duty: Ghosts er offisielt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir sikkert et bra spill, men jeg er usikker på om Call of Duty får flere sjanser. Den utstrakte melkingen har nok tørket ut interessen for merkevaren gjennom årene. Dessuten ser vi jo ofte et skift i forbrukerinteresse når en ny konsollgenerasjon presenteres.

 

Ja og nå blir det sikkert Battlefield som blir en ekstase selv om det er det nå :)

Men jeg skjønner ikke åssen de Activision klarer å lage dårlige spill når de ser åssen Bo1 ble/er

Lenke til kommentar

Enig. Hva faen? Minner meg mer om Ghost Recon enn CoD slik di framstiller det på reklamen.

Noen som vet om det er treyarch eller..eeh den andre, som skal lage dette?

 

Lese?

 

I dag er det offisielt. I ei pressemelding skriv Activision at det neste spelet i Call of Duty serien blir Ghosts, og at det blir utvikla av veteranane hos Infinity Ward.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja og nå blir det sikkert Battlefield som blir en ekstase selv om det er det nå :)

Men jeg skjønner ikke åssen de Activision klarer å lage dårlige spill når de ser åssen Bo1 ble/er

Tviler på at "modern shooter" blir like dominerende som det har vært denne generasjonen. På samme måte som tidligere generasjoners dominerende sjangre har svunnet bort, må nok "modern warfare"-sjangern også gå tilbake i popularitet en gang.

Lenke til kommentar

Det er lenge siden det har vært så spennende med et nytt Call of Duty, uten at det sier så mye. Jeg synes det er bra at de nye konsollene får så store titler så tidlig. Eksempelvis Wii U har ikke så mange, om noen, spill som rettferdiggjør et kjøp for min del. Der har det gått tregt. Nei, ingen overraskelse at det kommer et nytt CoD. Mange hater det, men jeg synes det er litt fint.

Lenke til kommentar

]And yet here you are...

 

Så man skal kun kommentere om man har noe positivt å komme med mener du?

 

Jeg kunne selvsagt endret det til:

Hurra, mer underholdning for hjernedøde.

 

Men det blir for teit. Håper bare denne spillserien blir lagt død og begravet snart, for isteden å satse på noen innovative prosjekter som kan blåse litt liv i en sjanger som virkelig trenger det.

 

 

Lenke til kommentar

Så man skal kun kommentere om man har noe positivt å komme med mener du?

 

Jeg kunne selvsagt endret det til:

Hurra, mer underholdning for hjernedøde.

 

Men det blir for teit. Håper bare denne spillserien blir lagt død og begravet snart, for isteden å satse på noen innovative prosjekter som kan blåse litt liv i en sjanger som virkelig trenger det.

 

Ekstremt COD-hat er litt 2009. Også er det skikkelig patetisk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...