Gå til innhold

Scooter "styling" Tips og råd


Anbefalte innlegg

Hei! Da har jeg fått tak i en scooter billig og skal nå "style" den SKIKKELIG opp! ;D Men jeg har ikke noe utgangspunkt eller inspirasjon så derfor spør jeg dere om dere har noen råd, tips og kanskje legge ut bilder av en evt. styla scooter som noen har ordnet selv eller funnet.

 

 

PS: Lurer også på om det er lov med neon-lys på scooter? Hørt at man kan ha det montert på scooteren så lenge de ikke brukes under kjøring og kun når scooteren står i ro...Hjelp?! ;p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

neonlys kan du montere på hva du vil men det er ikke lov og bruke det når man kjører, Du kan vel egentlig montere og sette på hva du vill på en skuter så lenge du ikke fjerner eller setter på ting som gjør at trafikksikkerheten blir påvirket. Mye du kan sette på den men det er mye du som du ikke har lov til og kjøre med også. Nokså komplisert når det kommer helt ned på regelverket om hva som er lov og ikke lov.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel det er mange ting som man kan style opp en scooter med. nytt kåpe sett/lakkering i en fin farge, større bremseskive framme, nye bremse hendler, aluminiums fot brett plate, nye for og baklykt,blinklys, sidestøtte

Men alt har og sei på hvor masse du vil bruke på scooteren.

Btw har en Yamaha aerox lakka de utvendige kåpene rød og dei innvendige blank svart. nye bremseskiver foran og bak. + litt av det i lista over.

post-132264-0-63906400-1367357721_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...