Gå til innhold

Sjå dei ferske GTA V-trailerane (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig blast å "dødt" bilde på disse trailerene, men karakterene virker spennende. Men gjenstår å se da hvordan dette blir. Synes GTA spillene gameplay messig har vært noe labre...kjenner vel ikke en eneste person som har giddet å spille dem ferdig heller når jeg tenker over det...meg selv inkludert.

 

Men det ser spennende ut, bare synd det ikke kommer til neste gen konsoll eller PC.

Lenke til kommentar

Jeg forstår at folk som liker Pc best blir skuffet, men helt siden ps2 så har Gta rett og slett blitt et konsoll spill.

 

Jeg har testet alle gta spillene til ps2 på pc, men spillene passer ikke med pc, jeg likte ikke det i det hele tatt.

Pluss at spillene blir litt klarere , men det passer bedre når det var litt foggete for det passet inn siden grafikken ikke var det beste.

 

Jeg har ikke svaret på dette men spillet føles bedre på konsoll og siden dette er laget til konsoll og (bare se på grafikken) så blir det ikke serlig bra på pc.

Lenke til kommentar

Jeg forstår at folk som liker Pc best blir skuffet, men helt siden ps2 så har Gta rett og slett blitt et konsoll spill.

 

Jeg har testet alle gta spillene til ps2 på pc, men spillene passer ikke med pc, jeg likte ikke det i det hele tatt.

Pluss at spillene blir litt klarere , men det passer bedre når det var litt foggete for det passet inn siden grafikken ikke var det beste.

 

Jeg har ikke svaret på dette men spillet føles bedre på konsoll og siden dette er laget til konsoll og (bare se på grafikken) så blir det ikke serlig bra på pc.

 

Jeg forstår at folk som liker PC best blir skuffet, særlig siden GTA-serien startet på PC. Jeg har testet alle GTA-spillene på PC, og alle har vært bedre til PC, jeg likte de veldig godt.

 

GTA4 var riktignok dårlig portet, så selv om det så bedre ut, var det dårlig optimalisert.

Jeg har ikke svaret på dette, men spillet føles bedre på PC, bare se på grafikken - mindre tåke. Alt blir bedre på PC.

 

opinions-opinion-right-thinks-new-one-demotivational-poster-1287637542.jpg

Endret av Orwandel
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...