Gå til innhold

Microsoft jobber med hologram-funksjon til Skype


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å oppdatere lydkvaliteten istedenfor? Så stor forskjell på kvaliteten mellom Mumble og Skype.

 

Jeg er redd dette her har mere med at når du er på mumble så kommer det som regel bare lyd når en person snakker, mens på skype er det ingen push-to-talk eller voice recognition (sikkert stava feil :p). De som bruker skype har som regel dårligere mikrofoner også.

Lenke til kommentar
Hva med å oppdatere lydkvaliteten istedenfor? Så stor forskjell på kvaliteten mellom Mumble og Skype.
Jeg er redd dette her har mere med at når du er på mumble så kommer det som regel bare lyd når en person snakker, mens på skype er det ingen push-to-talk eller voice recognition (sikkert stava feil :p). De som bruker skype har som regel dårligere mikrofoner også.

 

Skype regulerer kvaliteten på lyden og folk med en knallgod mic kan høres helt forferdelig ut "og nei det har ikke noe med båndbredde å gjøre for det er det massevis av de gangene jeg har brukt det" noe såvidt jeg har opplevd ikke skjer på mumble.

 

Du kan justere slik at mumble har voice activation eller er aktiv hele tiden så ser på det som et dårlig argument at man har bedre kvalitet pga at man bare hører ting når de i den andre enden trykker ned push to talk knappen. Det er så klart flere variabler her ingen grunn til å gå inn på det her er det vell.

 

Veldig enig med Eslu at oppgradering av kvaliteten eller endring av måten skype sin lyd kvalitet reguleres hadde vært vell så bra for min del.

 

Om de får dette til å fungere på en bra måte blir det sikker skøy tho :>

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...