Gå til innhold

Nordmenn har ikke fått sansen for HBO ennå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På en side kan det i verste fall bli brukt, av de "rette" folkene, som en unnskyldning for å tviholde på en antikvarisk og avleggs distribusjonsmodell.

 

På den andre siden - Det er vel ikke annet enn forventet, etter måten HBO annonserte seg selv som vår nye Messias på, med tidenes mest arrogante holdninger ovenfor kresne, norske forbrukere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

For min del skal det svært, svært mye til for at jeg i det hele tatt blir å nærme meg HBO igjen...

 

Etter å ha sagt opp rikelig med tid før gratisperioden utgikk ble jeg først trukket èn månede, så sendte jeg beskjed til HBO om dette og fikk til svar at det var ingen problem og at de løste det fort. Men neimen tror du ikke jævlene klarte å trekke enda en måned nå igjen...

 

Igjen har de lovet at de skal ordne opp, så får håpe på det. Det ble også poengtert i mailen jeg fikk sist at tilbakebetaling skjer i uke 15, 16, 17 og 18. Så hvis de kun tilbakebetaler èn måned i året, så ser jeg sikkert ikke de pengene før til neste år.

 

Må i alle fall si meg skuffet og lei av den totalt ubrukelige kundebehandlingen de driver med. Har sett unger i barnehage ha mer struktur og orden når de leker i sandkassa.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

For min del skal det svært, svært mye til for at jeg i det hele tatt blir å nærme meg HBO igjen...Etter å ha sagt opp rikelig med tid før gratisperioden utgikk ble jeg først trukket èn månede, så sendte jeg beskjed til HBO om dette og fikk til svar at det var ingen problem og at de løste det fort. Men neimen tror du ikke jævlene klarte å trekke enda en måned nå igjen...Igjen har de lovet at de skal ordne opp, så får håpe på det. Det ble også poengtert i mailen jeg fikk sist at tilbakebetaling skjer i uke 15, 16, 17 og 18. Så hvis de kun tilbakebetaler èn måned i året, så ser jeg sikkert ikke de pengene før til neste år.Må i alle fall si meg skuffet og lei av den totalt ubrukelige kundebehandlingen de driver med. Har sett unger i barnehage ha mer struktur og orden når de leker i sandkassa.

 

Du får ta kontakt med banken slik at de sperrer for videre trekk fra HBO

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For min del så var det alt dette våset med at "HD" og "Surround" kun var tilgjengelig for gitte Samsung produkter i starten som var spikern i kista for min del, når man skal starte på den måten så viser hele selskapet en holdning som jeg overhode ikke er interessert i å støtte. Dette med binding, generelt laber streamingløsning osv var bare toppen av isfjeldet for min del.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg ble også trukket for penger selv om jeg sa fra meg avtalen tidsnok. Og når jeg påpekte at jeg ønsket pengene snarest tok det godt over en måned før jeg fikk igjen pengene. I tillegg ønsket de ikke å slette kontoen min selv om jeg spesifikt ba om det, for det kunne jo hende jeg ville bli kunde en annen gang. Da fortalte jeg de at dersom jeg skulle bli kunde en gang i fremtiden klarer jeg å registrere meg på nytt. Tullete selskap som setter spørsmålstegn ved kundenes ønsker og privatliv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det gleder meg å se at de sliter, og jeg håper at den samme trenden fortsetter i fremtiden. De har vært fullstendig håpløs siden starten av lanseringen her i Norge. De gjør rett og slett "alt" feil, med bindingstid, ingen gratismåned for å teste ut tilbudet, dårlig kundeservice og mye mer. Jeg ønsker de ikke noen som helst suksess, før de velger å høre på forbrukerne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den dagen HBO nordic får en avspiller som funker regner jeg med at det tar innpå netflix med stormskritt. Sånn som det er i dag er det ubrukelig. Skjønner ikke at det er lov til å gi ut en så uferdig tjeneste, og alikevell kreve penger?

Betaler ennå av prinsipp, men støtter/skjønner folk som laster ned 100%.

Lenke til kommentar

At HBO skryter av 5.1 lyd og kun leverer dolby digital 2.0 er i seg selv helt latterlig i 2013. Kvaliteten på bilde er også overkomprimert. Dette med 80 Mbit linje, så ikke veldig imponert. Når det gjelder dette rotet med registrering av utstyr og maks 5 er også helt bak mål.

Lenke til kommentar

Elsker det. Arrogante store selskaper som tror de kan opptre akkuat som de vil og ser på seg selv som guds gave til forbrukeren. Greit nok at de garantert ikke lider en økonomisk nød over de tallene, men de har garantert ikke fått noen form for positiv avkastning av lanseringen til denne streamingtjenesten i Skandinavia.

 

Dette er ikke USA hvor forbrukerne finner seg i alt de store selskapene foretar seg, og jeg er glad for at det er et bra regelverk som beskytter forbrukerne i Norge. HBO Nordic kommer jeg aldri til å benytte meg av, selv om de forbedrer seg, så viktig er det å gi et bra førsteinntrykk når man etablerer seg i et nytt land.

Endret av Mos Def
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gjør det ikke bedre at jeg ble tvunget til å reversere og modifisere HBO-appen til Android for at den i det hele tatt skulle kjøre på telefonen min. Jeg kjører CyanogenMOD men har skrudd av root-tilgang, likevel mener HBO at siden build-navnet på OS'et mitt slutter på "test keys", skal jeg ikke få lov til å se på innholdet jeg betaler for..

 

Så lenge HBO velger å opptre såpass forbrukerfiendtlig velger jeg å se det jeg kan på Netflix og Viaplay, så får jeg heller få tak i HBO-serier fra andre kilder.

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...