Gå til innhold

Ratchet & Clank blir til animasjonsfilm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende, tror jeg liker dette. Føler det litt som ene kommentaren på youtube-filmen der, at dette på en måte er noe jeg ikke var klar over at jeg ville ha, før jeg fikk vite om det. Men tror det kan bli veldig bra, elsker jo spillene, og det er egentlig ingenting som tilsier at dette ikke skal bli bra. Gjenstår jo å se, lenge til enda, men har tro på dette her. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

VIRKELIG!!! *besvimte* *traff hard bordkant og døde*

hva mener du? lurer bare på hvilken av spill seriene filmer er basert på, ratchet og clank 1 til 3, ratchet og clank future serien eller den nå¨værendes serien, håper det er fra den første serien med spill siden de var best:)

Lenke til kommentar

hva mener du? lurer bare på hvilken av spill seriene filmer er basert på, ratchet og clank 1 til 3, ratchet og clank future serien eller den nå¨værendes serien, håper det er fra den første serien med spill siden de var best:)

ÅÅÅ. tusen, TUSEN takk for at det var det du mente :D

 

trodde du spurte hva spill serien het

Lenke til kommentar

Ting tyder på at denne vil være basert på det første R&C-spillet. Plotbeskrivelsen fra den offiselle presseuttalelsen om filmen sier at

"Ratchet and Clank tells the story of two unlikely heroes as they struggle to stop a vile alien named Chairman Drek from destroying every planet in the Solana Galaxy."

 

Chairman Drek er hovedskurken i det første spillet, og plottet stemmer også med plottet fra dette spillet. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

ÅÅÅ. tusen, TUSEN takk for at det var det du mente :D

 

trodde du spurte hva spill serien het

å ja lol, man måtte vært ganske dum vist det var noen som spurte om det når det står i titelen hehe:)

 

Ting tyder på at denne vil være basert på det første R&C-spillet. Plotbeskrivelsen fra den offiselle presseuttalelsen om filmen sier at

 

 

Chairman Drek er hovedskurken i det første spillet, og plottet stemmer også med plottet fra dette spillet. :)

kan se ut som vi får en film trilogy serier også basert på de 3 første, ganske kult:) eller så kan det være en helt ny historie med drek som returnerer

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Artig, synes spillene har dabbet av på ps3, men karrakterene bør være mere enn gode nok til å lage en god film.

future trilogie på ps3 var jo råbra

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

ja helt enig. Men jeg likte ikke all 4 one og q force

likte ikke all 4 one jeg heller, q force har jeg ikke prøvd enna, hvordan er det spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...