Gå til innhold

Razer-kunder fikk 90 prosent rabatt etter feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter mitt fjerde Razer Lycosa og x antall forsøk på gamer mus fra de, har jeg sverget til Logitech og aldri sett meg tilbake. Makan til (etter min mening) plastikkræl med dertil dårlige programmer (fortsatt min mening pga lass med bugs) har jeg boikottet Razer. Er dog åpen for å teste det meste av alt annet, just to keep it fresh :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter mitt fjerde Razer Lycosa og x antall forsøk på gamer mus fra de, har jeg sverget til Logitech og aldri sett meg tilbake. Makan til (etter min mening) plastikkræl med dertil dårlige programmer (fortsatt min mening pga lass med bugs) har jeg boikottet Razer. Er dog åpen for å teste det meste av alt annet, just to keep it fresh :)

 

Det må være en stund siden, før så fikk jeg følelsen at Razer bare var et merke for folk som dreit i hvordan man spillte eller følte utstyret, men etter noen år så har jeg kommet tilbake til et punkt hvor jeg helt ærligt kan si at jeg begynner å like noen av produktene.

 

Byttet fra en Steelseries Sensei til Razer Taipan for en liten stund siden, er storfornøyd med kvaliteten jeg har fått. Med det nye driver og programvare systemet dem har er det mye lettere å gjøre ting. Hadde også et razer lycosa, det er rett og slett et fælt og billigt tastatur.

 

Har hatt en razer Destructor musematte i noen år som jeg er storfornøyd med, det må være den beste overflaten jeg har vært borti.

 

Har hatt en god del headsett fra razer, og mange av dem er til å styre unna, men ellers har jeg følt god kvalitet fra produktene jeg har brukt.

 

Ikke noe fanboyism, prøver bare å si min mening jeg også :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Etter mitt fjerde Razer Lycosa og x antall forsøk på gamer mus fra de, har jeg sverget til Logitech og aldri sett meg tilbake. Makan til (etter min mening) plastikkræl med dertil dårlige programmer (fortsatt min mening pga lass med bugs) har jeg boikottet Razer. Er dog åpen for å teste det meste av alt annet, just to keep it fresh :)
Det må være en stund siden, før så fikk jeg følelsen at Razer bare var et merke for folk som dreit i hvordan man spillte eller følte utstyret, men etter noen år så har jeg kommet tilbake til et punkt hvor jeg helt ærligt kan si at jeg begynner å like noen av produktene.Byttet fra en Steelseries Sensei til Razer Taipan for en liten stund siden, er storfornøyd med kvaliteten jeg har fått. Med det nye driver og programvare systemet dem har er det mye lettere å gjøre ting. Hadde også et razer lycosa, det er rett og slett et fælt og billigt tastatur.Har hatt en razer Destructor musematte i noen år som jeg er storfornøyd med, det må være den beste overflaten jeg har vært borti.Har hatt en god del headsett fra razer, og mange av dem er til å styre unna, men ellers har jeg følt god kvalitet fra produktene jeg har brukt.Ikke noe fanboyism, prøver bare å si min mening jeg også :)

 

Sverger selv til Alsop i A3 størrelse på musematte fronten, hvorfor så stor aner jeg ikke da sense og dpi er på maks hele tiden, men liker bare store muse matter :)

 

Når det kommer til Razer igjen, problemet mitt med de var at mange av de sluttet å virke etter en stund.

Hadde også en del annyoing I/O bugs, der produktet stoppet opp og nektet å lystre før det var blitt unplugged/plugged inn igjen, noe som selvfølgelig ødela total opplevelsen, og ja, jeg har hatt det samme problemet med en Razer Taipan som du nevner, og problemene med Razer produktene gikk over 3 forskjellige systemer (775, 1366 og nå det siste 2011 oppsett).

 

Personlig mener jeg Razer kan presentasjon, for produktene deres er fine å se på, og de kan jo forsåvdit hardwaren sin. Men etter min feilrate opplevelse orket jeg ikke mer :)

 

Så da ble det tilbake til den gamle traveren i nye versjoner, g110 ((utrolig nok billig og veldig godt) og g500.

Lenke til kommentar

Samme som Telenor gjorde med nettbrett for ikke så lenge siden, da. Selv liker jeg ikke helt det, fordi alle som har bestilt har gjort det vitende om at det er noe feil, og tapet for bedriften må vi andre dekke.

 

Med tanke på at folk som kjøper telefon til en krone uten å forstå at teleselskapene tjener gode penger på det.

Så ikke dra over alle med den kammen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...