Gå til innhold

27 tommer med spillfristelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Heftige speccs på en såpass lekker pc.. megusta ;)Men gamere flest liker vel å bygge selv, eller?

Finnes flere gamere enn meg og deg som ikke tør, gidder eller vet at man kan bygge selv.

 

 

Lenke til kommentar

Hvorfor tror detere at høyest mulig oppløsning er best mulig for underholdning og spill? Oppløsningen skal være riktig, ikke høyest mulug.1920x1080 gir en mer enn godkjent spillopplevelse og det meste av medieinnhold er ikke tilgjengelig i mer enn 1080p eller 720p, så det har lite for seg å ha høyere oppløsning uten et konkret formål.

 

Jeg har 670M i min gaming-notebook og det holder greit nok til spill i Full HD så lenge man ser seg fornøyd med moderate grafikkinstillinger og ikke har allverdens krav til antialiasing. Jeg greier meg stort sett uten antialiasing så lenge jeg får 16x anisotropisk filtrrering (teksturer).

 

Jeg synes dette produktet virker interessant, men for min de burde de da heller ha lagd 17.3-19" alternativ til gaming-notebook. slik at man kunne bruke et mekanisk gaming-tastatur uten at notebookens tastatur kommer i veien samtidig som portabiliteten er beholdt.

 

Selv er jeg storfornøyd etter at jeg gav gaming-notebook en sjanse for litt over et halvt år siden. Man har ikke like mye kraft tilgjengelig som i en stasjonær, men i7-prosessoren er kraftig nok til de fleste bruksområder og grafikkortet holder til å få kjørt de spillene som er av interesse, Det man taper av ytelse får man igjen ved det praktiske med en protabel alt-i-ett-løsning.

 

Dette er spennende hvis man kan få mindre skjærmstørrelser og større SSD på 256-512 GB.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Hvorfor 670M, det er jo en 570M med nytt navn. En 192-bit Fermi.

3DMark 11 PGPU rundt 2700-2800. Altså noe lavere enn en Radeon 7770..

 

Nye GTX680MX er fermibasert og scorer ca 6700-6800 på samme testen.

 

Dårlig GPU, dårlig CPU og dårlig skjerm, litt skuffa her..

Lenke til kommentar

Hvorfor 670M, det er jo en 570M med nytt navn. En 192-bit Fermi. 3DMark 11 PGPU rundt 2700-2800. Altså noe lavere enn en Radeon 7770..Nye GTX680MX er fermibasert og scorer ca 6700-6800 på samme testen. Dårlig GPU, dårlig CPU og dårlig skjerm, litt skuffa her..

 

Jeg får rundt 4200 poeng på 3dmark 11 med 670M så er nok en del bedre enn det du tror.

 

http://www.3dmark.com/3dm11/5479226

Lenke til kommentar

Bleh, kjøp heller en iMac 27'' med 680MX som er et klart bedre skjermkort. Det kan lett overklokkes (uten temperaturproblemer) slik at man får en ytelse som ligger mellom GTX670 og GTX680 (uten overklokking). Den siste iMacen er faktisk en meget god spillmaskin, hvis man kan leve med å ikke kjøre alle grafikkinnstillingene på max. Noe som heller ikke er nødvendig...

OK, man har 60hz IPS skjerm, men for en skjerm! :) Man kan uansett kjøre D3DOverride med trippelbuffer vsync og begrense fps@59, da har man kjapp respons i spill. Så lenge man ikke konkurerer med andre på nett, så skulle vel dette fungere utmerket.

Selv om de fleste hardcore spillere vil fnyse av en iMac, så fungerer den glimrende for folk som spiller litt i blant, og trenger en god arbeidsmaskin.

Endret av Mac_31
Lenke til kommentar

Bleh, kjøp heller en iMac 27'' med 680MX som er et klart bedre skjermkort. Det kan lett overklokkes (uten temperaturproblemer) slik at man får en ytelse som ligger mellom GTX670 og GTX680 (uten overklokking). Den siste iMacen er faktisk en glimrende spillmaskin, hvis man kan leve med å ikke kjøre alle grafikkinnstillingene på max. Noe som heller ikke er nødvendig...

Da kan man like så godt spille på konsoll ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Finnes flere gamere enn meg og deg som ikke tør, gidder eller vet at man kan bygge selv.

 

Det er to grunner til at jeg bygger selv:

1. Friheten i forhold til å oppgradere.

2. Jeg har full kontroll på innmaten selv.

3. Jeg liker å gjøre det.

 

Det er overhodet ikke vanskelig å bygge selv og du får langt mer for pengene i en slik pakke, men bevares; den er nok veldig hendig for mange med dårlig plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...