Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virket interessant ved første glans, men med et batteri på kun 1800 mAh, kommer den ikke på tale. Det er på tide at produsentene av smarttelefoner begynner å fokusere langt mer på batteritid nå!

 

Jeg finner det svært bemerkelsesverdig at min 'aldrende' Razr Maxx banker alt som er av nye smarttelefoner når det gjelder batteritid.

Lenke til kommentar

Virket interessant ved første glans, men med et batteri på kun 1800 mAh, kommer den ikke på tale. Det er på tide at produsentene av smarttelefoner begynner å fokusere langt mer på batteritid nå! Jeg finner det svært bemerkelsesverdig at min 'aldrende' Razr Maxx banker alt som er av nye smarttelefoner når det gjelder batteritid.

 

Du kan ikke bare se på hvor stort batteriet er. Blackberry 10 kjører på QNX som ikke bruker like mye energi på å utføre oppgaver som Android og IOS. Jeg har hatt telefonen i over en måned nå og jeg har Ikke noe problemer med batteritiden. I motsetning til din telefon har Z10 et batteri som kan skiftes ut. Jeg har kjøpt en genial OEM lader inkl ekstra batteri ( http://shop.crackberry.com/blackberry-battery-charger-bundle/8A83A13566.htm ) . Med denne kan du lade telefonen og et ekstra batteri samtidig, du kan bruke den som strømkilde uten å skifte batteri eller du kan bare lade batteriet. Jeg har knapt brukt usb-porten på telefonen etter at jeg fikk den for en måned siden. Jeg lader ekstra batteriet så jeg alltid har et fulladet ekstra. Med andre ord så trenger jeg aldri tenke på hvor mye batteri jeg har igjen. Trenger du enda mer å gå på så kjøp flere batterier. Genialt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...