Gå til innhold

Kan du lykkes som grevling? (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slåss med sjefer kan du gjøre i julebordsesongen. Dette spillet virker originalt og friskt.

Nå har det vel aldri vært, eller kommer til å bli, slik at spill hvor man slåss mot sjefer vil bli henvist til kun å lanseres/spilles i julebordsesongen. Det høres bare tøysete ut. Men dette spillet virker faktisk sært nok til at man feks. kunne lansert det som et rent julebordsesong spill. Vel og merke dersom man hadde hatt mulighet til å slåss mot sjefer. Men det har man jo etter ryktene ikke? (Derimot har jeg hørt rykter om at det blir bjørner og biler involvert) Endret av Vice
Lenke til kommentar

Mener du da at du skal kunne angripe bjørner som sitter i biler, eller at du skal kunne angripe bjørner mens du sitter i bil?

Det burde være bjørner som kjører bil i spillet, og det burde være mulig å komme seg inn gjennom takluken eller vinduene for å lage kvalm og hindre bjørnen fra å styre effektivt.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Dette spillet er småtrist, i alle fall om man lever seg inn i det. Jeg har mistet 3 barn bare i kveld.

Sitter fast på skogbrannlevelen vel og merke. Finner ingen steder å dra videre.

 

Grafikken er flott nok, liker hvordan det hele fremstår som at du beveger deg i et maleri, men synes filteret til tider er veldig irriterende.

Lenke til kommentar

Dette spillet er småtrist, i alle fall om man lever seg inn i det. Jeg har mistet 3 barn bare i kveld.

Sitter fast på skogbrannlevelen vel og merke. Finner ingen steder å dra videre.

 

Grafikken er flott nok, liker hvordan det hele fremstår som at du beveger deg i et maleri, men synes filteret til tider er veldig irriterende.

Grevlinger har ikke veldig godt fargesyn, mulig at det er derfor fargene er så umettede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...