Gå til innhold

Fotovandring i 16 byer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge Japanphoto på facebook:

 

"På listen står "Østfold". Dette fordi vi har et større opplegg under planlegging - hvor foreløpig fotoklubbene i Moss, Sarpsborg og Halden har gått sammen om å arrangere Nasjonal Fotovandring. Det kan også tenkes at en lokal arrangør fra Fredrikstad kommer til. Endelig sted er ikke bestemt, men byene ligger tett med akseptabel reisetid mellom. De lokale arrangørene og Japan Photo skal ha et planleggingsmøte kommende uke - da vil det bli fastlagt hvilken Østfold-by fotovandringen holdes i."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvis ikke det hadde vært for at det er like før eksamene, så skulle jeg ha prøvd å blitt med. Jaja, kanskje til neste år :)
Synes dette er mere interessant enn Justin Bieber, så det er bare å be skolen holde eksamen en uke senere :-)

 

Hehe, sant det der :) Skulle ha tatt meg tid hvis det var i det minste samme by som meg, men som det er nå må jeg reise ca 2 timer en vei for å komme meg til Harstad.

Lenke til kommentar

Har ett praktisk spørsmål, hvis jeg får hivd meg med så er planen å ha så lite stash å slepe på som mulig, hvordan skjer i praksis innlevering av bildene - må man ha en laptop eller tilsvarende eller kan dette løses på en annen måte også i forhold til feks RAW filer ?

 

Lenke til kommentar

Har ett praktisk spørsmål, hvis jeg får hivd meg med så er planen å ha så lite stash å slepe på som mulig, hvordan skjer i praksis innlevering av bildene - må man ha en laptop eller tilsvarende eller kan dette løses på en annen måte også i forhold til feks RAW filer ?

 

Du får et par dager på deg til å laste opp bildene via en løsning som kommer her på Akam, i en artikkel.

 

i forhold til

 

BTW:

 

Fy. Hadde du vært Akam-frilanser hadde du skyldt meg en halvliter nå. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får et par dager på deg til å laste opp bildene via en løsning som kommer her på Akam, i en artikkel.

 

 

 

BTW:

 

Fy. Hadde du vært Akam-frilanser hadde du skyldt meg en halvliter nå. ;)

 

Rolig nå, I look cool in black, kler skjegg, rører ikke alkohol og svært lite svin så kan fort endre standpunkt på ting. Ja og tang selvsagt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvorfor koster det 100,- kr ?.. Hva går de pengene til ?..

 

Det koster penger å være med fordi en del av hensikten er å støtte lokale fotoklubber og andre som sørger for et levende amatørfotomiljø. De hundre kronene går uavkortet til de lokale fotoklubbene som er medarrangører.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...