Gå til innhold

Unboxing: Corsair Obsidian 900D Super Tower


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte det av komplett.no helt random uten å sjekke om noen andre fikk det inn før osv.

Hvis jeg klarer å løfte kabinettet er det ikke nok vannkjøling/radiatorer i det.

 

Liker at det er så god plass bak hovedkortet at 24pin-forlengeren nermest kan stå på tvers bak der.

På mine LianLi PC-V2120 blir døra sjev av 8-pin-forlengere , det holder jo ikke mål i 2013 hvor man er allergisk imot kabler.

 

Når jeg anbefaler det til geeks som vil ha radiator-valgfrihet så sier de det er så dyrt osv, ser ikke helt den, det vil være det billigste kabinettet jeg har eid siden belirnmuren falt.

De har jo kuttet ut viftekontrollere og all bling med vilje for å få ned prisen da 99% at de som kjøper er slikt kabinett ikke vil være fornøyd med kontrollene de hadde gitt med uansett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ser flott ut :)Likte spesielt støvfilteret nede med magnet. Desverre er det litt lite plass til harddisker :pI ld v8 er det plass til 18hdd i bunn + 2 psu. Blir morro å se når brukeren War også får dette kabinettet og kanskje fyller det med SRX? :D

 

Du får jo plass til opptil 15 harddisker uten modding, og det er mer enn de fleste andre kabinetter man får kjøpt i vanlige nettbutikker.

Lenke til kommentar

bare 1 vifte bak ? hmz, venter fortsatt på et kabinett som er bedre/større en mitt antec 1200. virker som jeg må vente lenge :/

Ld cooling v8?

 

 

 

Du får jo plass til opptil 15 harddisker uten modding, og det er mer enn de fleste andre kabinetter man får kjøpt i vanlige nettbutikker.

vs 30 hos meg... :p

Lenke til kommentar

bare 1 vifte bak ? hmz, venter fortsatt på et kabinett som er bedre/større en mitt antec 1200. virker som jeg må vente lenge :/

 

Kjøpte Antec 1200 da det var det venner anbefalte når jeg var nybegynnre i pc-bygging. Makan til søppel har jeg aldri vært borti! Til og med kabinettet til min elkjøp-maskin fra 2004 kjennes mer stabilt ut.

Lenke til kommentar

bare 1 vifte bak ? hmz, venter fortsatt på et kabinett som er bedre/større en mitt antec 1200. virker som jeg må vente lenge :/

 

All varme kommer til å gå ut på sidnene , dette kabinettet har plass til 4-5-6-7 radiatorer med 2-3-4 120/140mm-vifter på hver radiator, da stiller det seg litt annerledes.

post-64596-0-01674000-1365754089_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...