Gå til innhold

Designet sin egen versjon av iOS 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg kan se, så har Bianco fjernet mange funksjoner som iOS har i dag for å forestille seg dette minimalistiske systemet. Jeg håper for Apples skyld at de har noe mer kreativt og nyskapende på vei enn hva jeg så i videoen.

 

Noen ganger tenker jeg at kanskje det hadde vært lurt dersom brukeren kunne velge mellom to UIer på mobilen. En hvor kun de mest brukte funksjonene og instillingene er tilgjengelig, og en annen hvor man får full adgang til samtlige instillinger og funksjoner. Da kunne folk uten mye data- og mobilerfaring lettere finne frem til de tingene de ønsket å bruke uten at de ble forvirret av alle de ulike knappene og menyene. Samtidig ville de hatt muligheten til å få frem mer avanserte ting etter behov. For superbrukere, som er godt kjent med datasystemer, kunne mobilen ha stått på konstant "avansert UI".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spennende å se hva Apple finner på! Når det er sagt tror jeg ikke på de store forandringene, Apple har solgt telefoner på et enkelt brukervennlig grensesnitt uten dyptgående funskjoner og en masse forskjellig innstilinger. Enkelt og rett frem for mannen i gata, det er her de har lag lista og mistet de mer avanserte brukerne. Avanserte bruker vill aldri kjøpe en Apple telefon uansett, så tror dem er litt tjent med ''skomaker bli ved din lest''... I hvertfall når de har kjørt på dette i alle år! Når det er sagt mangler iOS egentlig et par snarveier for å være superraskt og lettvint. Også håper jeg litt for dems egen del at de kunne fresha opp noen av ikonene,animasjonene og scroll effektene i os'et sitt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...