Gå til innhold

Lagar sitt eige Monkey Island-spel (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk må lære seg å vente med å fortelle om sånt til de er ferdige. Da er det ingen som kan stoppe det. Skal man lage "fan" remakes eller bruke andre sin IP, så må det gjøres i det skjulte til man er ferdig. Med thePirateBay er det ingen som kan stoppe spredningen av spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk må lære seg å vente med å fortelle om sånt til de er ferdige. Da er det ingen som kan stoppe det. Skal man lage "fan" remakes eller bruke andre sin IP, så må det gjøres i det skjulte til man er ferdig. Med thePirateBay er det ingen som kan stoppe spredningen av spillet.

 

Og bli saksøkt for brudd på IP lovverket? Ja det høres jo ut som en veldig lur ide...

Lenke til kommentar

Minner meg når Square Enix stoppet Chrono Trigger fanprosjekt som var halvferdig, bastards.

 

Noen ganger har jeg lyst og vokse ut håret igjen og bo i skogen, pure hippie.

Tatt fra random youtube kommentar

( Squaresoft created dreams, Square-Enix destroys them.)

 

Tenkt så mye penger som gikk i dass på grunn av noen få folk i dresser eide produkten, hva i helvete skulle de med Chrono Trigger, de har faen ikke lagd noe bortsett fra en crummy Iphone versjon av spillet.

 

 

ANYWAYS, her er spillet jeg snakket om som endte det kalde støttet fra pengemaskinen.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...